به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری؛

دیدار فرماندهان بسیج، اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهر با خانواده سه شهید مدافع حرم

اعضای ستاد یادواره شهدای کارمند استان خراسان رضوی، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مدیران شهری و فرماندهان بسیج امروز از سه خانواده شهیدان جواد محمدی، حسین هریری و رضا سنجرانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۲۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد در این دیدار اظهار داشت: شما خانواده شهدای مدافع حرم که نماد ایثارگری و شهادت هستید، زیرا فرزند، آینه‌ای است که پدر و مادر را بازتاب می‌دهد و شما توانسته‌اید چنین مردادن آسمانی را تربیت و تحویل جامعه دهید.

وی افزود: شما ترجمان عینی ایثار و شهادت و تعلق به مردم هستید و ما آمده‌ایم تا امروز در ادامه خدمت به زائر و مجاور در شهر مشهد از شما روحیه بگیریم.

فیضی با اشاره به اینکه وی نیز بعد از چندین بار بازگردانده شدن از اعزام به جبهه به علت کمی سن، در نهایت با دستکاری فتوکپی شناسنامه، توانسته بود عازم جبهه شود، تاکید کرد: این کشور اگر هنوز پابرجاست با روحیه همان کسانی است که آن سال‌ها در جبهه‌ها با دشمن جنگیدند و ما نیز آن روز‌ها از این شهدا بسیار آموختیم.

ارزش‌های شهدا برای همیشه ماندگار است

محمد حسین ودیعی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار‌ها بیان کرد: ما هر چقدر که کار کنیم و یادواره و بزرگداشت نیز برگزار کنیم هرگز نخواهیم توانست ذره‌ای از ایثارگری شهدا و خانواده شهدا را جبران نماییم.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان این است تا با اقداماتی که در دست انجام داریم بتوانیم بخش کوچکی از جانفشانی‌های شهدا و خانواده شهدا را در حد توان خود جبران نماییم.

ودیعی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از مظلومیت خاصی در جامعه برخوردارند، تصریح کرد: امروز آمده‌ایم تا از شما که با شهید زیسته‌اید و شهید را تربیت کرده‌اید درس بگیریم، زیرا معتقدیم ارزش‌های شهدا برای همیشه ماندگار است.

نصب پلاک افتخار در مقابل درِ منزل شهدای مدافع حرم

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار عنوان کرد: مدیریت شهری جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم اقدامات زیادی انجام داده است که از آن جمله می‌توان به نامگذاری سالن ورزشی به نام شهدای مدافع حرم اشاره نمود.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا همزمان با فرارسیدن سالگرد هر کدام از شهدای مدافع حرم، امان رونمایی از پلاک افتخار در درب منزل آن شهید فراهم شود.

اصولی خاطرنشان ساخت: همچنین اکران تصاویر شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم در سطح شهر نیز در دستور کار قرار دارد. مشارکت مدیریت شهری در برگزاری یادواره شهدای کارمند استان نیز نشان دهنده توجه ویژه به این موضوع می‌باشد.

تلطیف روحیه با شنیدن نصایح خانواده شهدا

سرهنگ کمالی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان خراسان رضوی نیز در پایان این بازدید گفت: از ستاد یادواره شهدای کارمند استان خراسان رضوی با همراهی اعضای شورای شهر و مدیران شهری برای دیدار خانواده شهدای مدافع حرم آمده‌ایم تا برای برگزاری این یادواره کسب اجازه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای شورای پنجم شهر مشهد از ایثارگران و رزمندگان و جانبازان هستند، ادامه داد: آمده‌ایم تا روحیه ما با شنیدن نصایح شما تلطیف شده و صحبت‌های شما را چراغ راهمان کنیم.

پدران این شهدای مدافع حرم نیز در این دیدار‌ها بر ادامه خدمت مدیریت شهری در شهر مشهد به زائران و مجاوران به نیت شهدای مدافع حرم تاکید کردند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار، حسین حسامی، فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرداری و جمعی از بسیجیان شهرداری مشهد نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها