خبرهای داغ:
مدیرکل راه آهن استان قم خبر داد

افتتاح ۷ پروژه راه آهن به مناسبت هفته دولت

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به چهار شهریورسالروز تأسیس راه آهن گفت: راه آهن استان قم به مناسبت هفته دولت هفت پروژه به ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال را به بهرداری می‌رساند و افتتاح خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۳۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
افتتاح ۷ پروژه راه آهن به مناسبت هفته دولت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن اعتماد ظهر امروز در مراسم افتتاح مهمانسرای شماره ۲ راه آهن، ضمن تبریک هفته دولت و اعیاد قربان و غدیر، با اشاره به چهار شهریور سالروز تأسیس راه آهن گفت: راه آهن استان قم به مناسبت هفته دولت هفت پروژه به ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال را افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به راه اندازی مهمانسرای شماره ۲ راه آهن ادامه داد: این مهمانسرا به نوعی تغییر کاربری داده شده است، استان قم معبر عبور مسافران زیادی است که بالغ بر ۱۷ استان از قم عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه همکاران راه آهن در استان توقف می‌کنند گفت: به همین منظور تقاضا‌های زیادی در جهت راه اندازی این مهمانسرا وجود داشته است، زیرا همکاران در اواخر هفته به منظور زیارت و یا برای عبور در این شهر توقف داشته‌اند مکانی برای استراحت خانواده‌های آن‌ها وجود داشته باشد.

اعتماد با اشاره به حفظ کرامت همکاران راه آهن اظهار کرد: در استان قم واقعاً مکانی برای توقف و استراحت همکارانمان وجود نداشته است که این مهمانسرا را با مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان راه اندازی کرده‌ایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار