خبرهای داغ:
در سومین روز هفته دولت

از دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا بیارجمند تا افتتاح ۱۷ پروژه

در سومین روز از هفته دولت، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بیارجمند افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۰۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سومین روز از هفته دولت، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به اتفاق برخی از مدیران به بخش بیارجمند برای افتتاح هفت پروژه به این بخش سفر کرد.
در ابتدای حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی به همراه مسئولین بخش بیارجمند با حضور در گلزار شهدا به ادای احترام و غبارروبی و گلباران مزار شهدا پرداخته و در ادامه به دیدار با امام جمعه این شهر حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی رفتند.
در این دیدار محمدکرم محمدی، معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت: با وجود کارشکنی های دشمن و تحمیل جنگ و نارسایی ها، ملت ما توانستند نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند و با سلاح ایمان بر دنیا پیروز شدند.
در این دیدار کریمی بخشدار بیارجمند به ارائه گزارشی از پروژه‌های افتتاحیه این بخش پرداخت.
امام جمعه نیز هفته دولت را تبریک و بر اتحاد و همدلی حول محور ولایت برای تحقق آرمان‌های انقلاب و عبور از بحران‌ها تاکید کرد.
حجت‌الاسلام احمدی گفت: بیارجمند ما دوردست است و با بعد مسافت وچندین بار حضوردرمنطقه من از فرماندار تشکر میکنم که نگاه ویژه و امیدی نسبت به منطقه ما دارند و این امید، در بیانات و عملکردشان به چشم میخورد.
در ادامه مسئولین با حضور در منزل شهید کریمی با خانواده شهید دیدار و بر حرکت در مسیر شهدا تاکید کردند.
فرماندار در دیدار با خانواده شهید در بیارجمند: شهدا ذخایر این ملتند برای همیشه تاریخ و بزرگداشت یاد و راه آن‌ها برای ما پیام آور است.امیدواریم خداوند به ما خدمتگزاران نظام توفیق دهد.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود در ادامه به افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در این بخش پرداختند.
پس از بازدید از استخر ذخیره آب بیارجمند، به افتتاح پروژه‌های عمرانی این بخش پرداخت.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود به افتتاح سیستم آبیاری سنتر لینیر احمدی بیارجمند با مساحت ۱۱۳۵ هکتار و با اعتبار ۱۱۵۲۷ میلیون ریال پرداخت و پس از آن پروژه‌های عمرانی حوزه استحفاظی اداره راه و ترابری بیارجمند را افتتاح کرد که شامل بهسازی محور بیارجمند-خانخودی، آسفالت سردکارخانه‌ای محور خانخودی-احمد آباد، احداث محور احمدآباد- رضاآباد و تعریض محور خانخودی قلعه بالا، با مجموع اعتبار ۳۸۷۰۷ میلیون ریال بود.
افتتاح گاز رسانی به خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار و شبکه روستای غزازان، (بهره برداری از پروژه گاز رسانی به سه روستای غزازان، خانخودی و دستجرد بیارجمند) با ۳ و ۴ دهم میلیارد ریال، دیگر برنامه فرماندار شاهرود در سومین روز از هفته دولت بود.
وی در پایان به افتتاح اقامتگاه بی بی شریفه و افتتاح پروژه دیوار ساحلی رضاآباد پرداخت و در جمع مردم رضا آباد برای شنیدن مشکلات و مطالبات ایشان؛ حاضر شد.
حضور در روستای دزیان و قلعه احمد، آخرین بخش سفر معاون استاندار و فرماندار شاهرود در سومین روز از هفته دولت بود.
در چهارمین روز هفته دولت در شهرستان شاهرود با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، پروژه‌های شهرستان شاهرود همزمان افتتاح می‌شود، برگزاری یادواره شهدای دولت و افتتاح تعدادی پروژه انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها