نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صداقت با مردم لازمه کار هر مسئولی است گفت: با صداقت، ایمان و تقوا می توان قلب مردم را جلب کرد.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۰۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری و برخی از مسئولین استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: در 40 سال اخیر تا کنون فعالیت بسیاری در تمامی عرصه ها انجام پذیرفته است ولی با ابراز تاسف باید گفت ما نتوانسته ایم با این همه تلاش در افکار عمومی جایگاه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تاعمل ما همچون شهید رجایی باشد نمی‌توانیم افکار مردم را جلب کنیم عنوان داشت: رفتار و عمل، مسئولین می تواند قلوب مردم را جلب کند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه ما در همه مقاطع از معیارهای انقلاب اسلامی فاصله گرفته ایم خاطرنشان کرد: دشمن از این ایجاد فاصله ها استفاده کرد و علت عمده جنگ روانی دشمن بر اساس بد اخلاقی های برخی مسئولین می باشد.

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن برخی بد اخلاقی ها، اختلاس ها و... را از مسئولین ما می بیند و یک را به صد تبدیل می‌کند و موجب ایجاد موج روانی در جامعه می شود.

وی تصریح کرد: اگر مردم صداقت، ایمان، اخلاق و ... را در بین مسئولین ببینند محال است که جلب دروغ های دشمن و رسانه های غربی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه مردم ما فهیم هستند گفت: اگر مسئولین صداقت داشته باشند قطعا قضاوت مردم درست خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اگر فرد ذاتا پرورش یافته مکتب اسلام و انقلاب باشد دچار دگرگونی و نقص در کار خود نخواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: ما امروزه دچار غفلت شده ایم و در جست و جوی راه با غرور کاذب به دنبال الگوگیری درست نمیرویم و این موجب می شود تا در مسیر دچار مشکل شویم.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال الگو گیری و خودسازی نمی رویم گفت: غرور کاذب و منم منم کردن ها موجب ایجاد مشکلات متعدد در جامعه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بیان داشت: فعالیت بسیاری در جامعه انجام گرفته است که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست ولی متاسفانه رضایتمندی در جامعه وجود ندارد و باید علت آن را جست و جو کرد.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه فعالیت و کار برای مردم باید افزایش پیدا کند تصریح کرد: سلامت کار باید رشد داشته باشد و از کار حاشیه جدا خودداری شود و بیشتر به امور متنی پرداخت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حاشیه ها بسیار گرفتار شده ایم عنوان داشت: اگر به متن بپردازیم قطعا هزینه ها کاهش پیدا خواهد کرد و فعالیت بهتری را از خود برجای خواهیم گذاشت.

وی افزود: ما کار ارزشمند در نظام بسیار داریم اما حواشی متن و اصل را کمرنگ می کند و میدان در دست دشمن قرار می‌گیرد و نتیجه خوبی را برای ما در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه باید جنگ روانی دشمن را خنثی کنیم خاطرنشان کرد: به جای نگاه حذبی باید نگاه ولای و ولایتمدارانه باید در جامعه داشته باشیم و در جهت رشد و تعالی استان با همدلی و متحد را ایجاد کنیم.

این مقام مسئول گفت: برای ریشه کن کردن دشمن باید نگاه ولای، انقلابی، جهادی و... در جامعه گسترش یابد.

صداقت با مردم لازمه کار مسئولین است

 

ارسال نظرات