معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی، نقش فوق العاده دارند و بی توقع، با اخلاق و خودگذشتگی در جهت پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۱۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، حسینعلی امیری در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی عشایر در شهرستان سلماس که با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران، رئیس فراکسیون عشایری مجلس و مسئولین و عشایری استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: عشایر از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و جمهوری اسلامی نیاز مبرمی به حضور مردم عشایر در تمامی صحنه های کشور داشته  و دارد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: عشایر در جنگ هشت ساله جهت دفاع از خاک کشور ایران اسلامی از جان خود گذشتند و باید قدردان زحمات آنان بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: درحوزه پشتیبانی از کشور، عشایر همیشه سنگ تمام گذاشته و در دفاع از جمهوری اسلامی ایران حضور فعال دارند.

وی گفت: عشایر در اقتصاد مقاومتی، نقش فوق العاده ای دارند و بی توقع، با اخلاق و با خودگذشتگی در جهت پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنند.

امیری بیان کرد: بی شک در آینده شاهد رشد بیشتر در مناطق عشایری و مرزی کشوری خواهیم بود و این ثمره صبر و شکیبایی این اقوام است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مانند رنگین کمان از اتحاد قومیت های مختلف برخوردار بوده و این متحد بودن باید در بین مردم حفظ شود چرا که برای عبور از شرایط سخت کشوری و رونق اقتصادی باید  اتحاد هر چه بیش تر از گذشته حفظ شود.

 

ارسال نظرات