به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت (دهه غدیر) اولین جشنواره عکس خبری غدیر با محوریت بازسازی واقعه غدیر در سپاه کربلای مازندران برگزار و بر اساس رای داوران منتخبین این جشنواره از هدایای ارزنده برخوردار می گردند.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۷۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر جشنواره عکس خبری غدیر سپاه کربلا در گفتگو با بسیج با تبریک ایام غدیر و دهه ولایت و امامت از برگزاری نخستین جشنواره عکس خبری غدیر با تولیت سپاه کربلای مازندران خبر داد.

سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی افزود: این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ علوی و ولایی در سطح استان مازندران برگزار می گردد که خبرنگاران و عکاسان  رسانه های استان و همچنین علاقمندان به حرفه عکاسی می توانند با حضور دربرنامه های مختلف مناسبت دهه مبارک غدیر در مازندران، چون خطبه خوانی های غدیر، جشن ها، نشست ها، نمایش کاروانی و بازسازی واقعه غدیر در شهرهای چالوس، محمودآباد، سیمرغ و ساری عکس تهیه و به نشانی دبیر خانه جشنواره در سپاه کربلا ارسال نمایند.

مسئول روابط عمومی سپاه کربلا با یادآوری اینکه عکس های ارسالی همانند تصاویر سومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا می بایست دارای شناسنامه و مشخصات کامل مانند؛ نام؛ شهرت، محل و تاریخ وقوع  عکس خبری غدیر، آدرس محل سکونت و تلفن تماس و عنوان جشنواره باشند اظهار داشت: با توجه به اینکه دبیرخانه هر دو جشنواره( سومین جشنواره عکس خبری سپاه و اولین جشنواره عکس غدیر) روابط عمومی سپاه کربلاست، و یکی از موضوعات سومین جشنواره عکس هم دهه غدیر می باشد شرکت کنندگان حتما می بایست عنوان جشنواره را اشاره نمایند.

دبیر جشنواره عکس خبری غدیر افزود: ارسال آثار به اندازه حداقل 350 کیلوبایت  بوده و به سه روش یا آدرس؛  1- سروش  @norekhaki     2- شماره همراه: 09385475144  و 3- ایمیل:  norekhaki@gmail.com  ارسال نمایند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه مبارک غدیر در  شهرستانهای سراسر مازندران از عید قربان تا عید غدیر اجرا می شود، تاکید کرد: راه اندازی کاروان و نمایش بازسازی واقعه غدیر با حضور 250 هنرور تنها در چهار شهر استان، از ساعت 17 عصر در روز های امروز یکشنبه 4 شهریور چالوس،  دوشنبه 5 شهریور محمود آباد، سه شنبه 6 شهریور سیمرغ و چهارشنبه 7 شهریور امامزاده یحیی بن زید ساری مرکز استان برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها