با اختتامیه دومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا ، سومین جشنواره عکس خبری این سپاه با محوریت دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی در موضوعات؛ اقتصاد مقاومتی، راهیان نور، اردوی جهادی و محرومیت زدایی، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفین و دهه بصیرت(9دی) از هفته گذشته آغاز و مهلت ارسال آثار تا اول بهمن ماه 97 می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۸۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول روابط عمومی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از اختتامیه دومین جشنواره عکس خبری این سپاه خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری آئین گرامیداشت هفته خبرنگار از برترین های دومین جشنواره عکس خبری تجلیل به عمل آمد.

سرگردپاسدار علی ابراهیمی گتابی با اشاره به اینکه در این جشنواره محمدرضا ضابط از دیار سبز، حسین بهرامی از بسیج هنرمندان  و زهرا محمدی از حوزه هنری استان حائز مقام برتر شدند، اظهار داشت: راهیابی بیش از 400 عکس توسط 41 عکاس برتر استان در دومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا از سوی هنرمندان سراسر مازندران نشان از ارتقای سطح جشنواره دارد.

وی ضمن بیان اینکه جشنواره  دوم در 8 موضوع  اقتصاد مقاومتی، اردوی جهادی، راهیان نور، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفین، دهه بصیرت(9دی) دهه فجر انقلاب اسلامی و یادواره های شهدا پیگری شد گفت: از میان آثار رسیده و البته راه یافته به جشنواره  40 اثر توسط داوران ممتاز استان برگزیده و در نمایشگاه عکس دهه فجر سپاه کربلا در سال گذشته به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

دبیر سومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلای مازندران افزود:  برا اساس داوری و در نظر گرفتن ضوابط حرفه ای عکاسی، سه اثر از 40 اثر به عنوان عکس برتر شناخته و از عکاسان صاحب عکس یاد شده  تجلیل به عمل آمد.

ابراهیمی گتابی یادآور شد: با اختتامیه دومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا ، سومین جشنواره عکس خبری این سپاه با محوریت دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی در موضوعات؛ اقتصاد مقاومتی، راهیان نور، اردوی جهادی و محرومیت زدایی، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفین و دهه بصیرت(9دی) از هفته گذشته آغاز و مهلت ارسال آثار تا اول بهمن ماه 97 می باشد.

وی متذکر شد: عکس های ارسالی می بایست در قالب فابل(حدااقل 350 کیلوبایت) دارای مشخصات کامل عکاس اعم از نام، شهرت، شماره شناسنامه، محل عکس و محل سکونت و تاریخ ثبت عکس باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه هر عکاس می تواند با ارسال 2 عکس در 5 موضوع از موضوعات 6 گانه شرکت نماید، گفت: مقرر گردید، براساس نظر داوران این جشنواره همانند ادوار قبل 3 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و ضمن تجلیل از عکاسان آن برای شرکت در جشنواره عکس خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهران معرفی خواهند شد.

سرگرد پاسدار ابراهیمی افزود: علاقه مندان به این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی؛ 1- سروش  @norekhaki     2- شماره همراه: 09385475144  و 3- ایمیل:  norekhaki@gmail.com  ارسال نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها