خبرهای داغ:

افتتاح پروژه های برق رسانی وپست هوایی به روستاهای شهرستان هندیجان

مدیریت اداره برق هندیجان گفت:به مناسبت هفته دولت و ارج نهادن به مقام شهیدان رجایی وباهنر به همین منظور پروژه برق رسانی به روستای پوزسفید به مساحت بیش از ۵کیلومتر واعتبار۵۰۰میلیون تومان و پروژه پست هوایی در جهت توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتبار۵۰۰میلیون تومان در حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی ، بخشدار چم خلف عیسی ، جمعی از مسئولان محلی ومردم شهرستان هندیجان افتتاح شدند.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۲۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

اسماعیل شعبانی پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:همزمان با آغازین روزهای گرامیداشت هفته دولت پروژه احداث فیدرخروجی ایستگاه برق شهر زهره هندیجان با اعتباری حدود ۵۰۰میلیون تومان بصورت همزمان با پروژه برق رسانی روستای پوز سفید هندیجان انجام گرفته شد.

وی افزود:خدمات رسانی به مردم شریف و ولایتمدار هندیجان با تقویت برق در شهرستان یک وظیفه و تکلیف هست که موجب افتخار برای ماهااست و ماهر چه داریم با وجود این مردم بوجود آمده است واینها ولی نعمت های ما هستند.

وی با بیان افتتاح پروژه کاهش تلفات سیم های برق در هندیجان گفت:با پیگیریهای مستمر و تلاش های پرسنل برق هندیجان و همکاری اهالی روستای پوز سفید و دیگر مسئولان مربوطه در هفته دولت پروژه کاهش تلفات سیم به کابل با موفقیت انجام گرفته شد ودر آینده دیگر برنامه های خدمات رسانی در مناطق مورد نیاز انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار