فرمانده سپاه ناحیه درگز:

رجایی‌ها و باهنر‌ها به خاطر احساس خدمت به مردم ماندگار شدند نه مسئولیت‌ها

فرمانده سپاه ناحیه درگز گفت: آن چیزی که بهشتی‌ها و رجایی و باهنر‌ها را در اذهان مردم بزرگ کرد انجام مناسب وظایف و احساس مسئولیت آن‌ها نسبت به مردم بود.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۵۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
محمد رضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با توجه به حوادث اخیر گفت: متاسفانه گاهی برخی افراد به دفاع از انقلاب، اقدام به زیر سوال بردن انقلاب می‌کنند و در یک قالب مد نظر خودشان اقدام به تعریف از انقلاب می‌نمایند.

وی افزود: اگر با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هنوز یاد شهیدانی همچون رجایی و باهنر و امثال آن‌ها در یاد و خاطره‌ها می‌درخشد به خاطر داشتن مسئولیت‌ها نیست چرا که در تاریخ خیلی‌ها بوده اند که مسئولیت‌های بزرگی را در دست داشته‌اند و از دنیا رفته اند، اما هیچ کس به نیکی از آن‌ها یاد نمی‌کند.

غفاری در ادامه گفت: آن چیزی که بهشتی‌ها و رجایی و باهنر‌ها را در اذهان مردم بزرگ کرد انجام مناسب وظایف و احساس مسئولیت آن‌ها نسبت به مردم بود.

فرمانده سپاه درگز با اشاره به وجود مشکلات فراوان در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ تحمیلی با وجود شرایط جنگ از طرفی و هجمه تبلیغات دشمنان از سوی دیگر شاهد بودیم که مردم پشت مسئولین بوده و از آن‌ها حمایت می‌کردند و این نتیجه خدمت صادقانه مسئولین و دوری از خوی اشرافی‌گری آن‌ها بود.

وی گفت: پاسخ گویی به مردم، گوش دادن به درد و دل‌های آن‌ها و جهت رفع مشکلات آن‌ها مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلگرم می‌کند، اما اینکه کوتاهی‌های خودمان را توجیه کنیم و یا گردن این و آن بیاندازیم نه تنها دردی از مردم دوا نمی‌کند بلکه دید آن‌ها را از همراهی با نظام برخواهد گرداند.

غفاری گفت: پشتوانه مسئولیت‌ها مردم هستند و لذا این اشتباه بزرگی است که در راهکار‌های حل مشکلات مردم را در نظر نگیریم.

وی با اشاره به جریانات اخیر رخ داده در کشور گفت: ما حق نداریم شخص، گروه و یا جریانی را بدون در نظر گرفتن جوانب آن نقد کنیم، نقد باید منصفانه و با در نظر گرفتن تمام جوانب و آگاهی از پیامد‌های احتمالی آن باشد به گونه‌ای که دشمنان ما از این فرصت برای خودشان استفاده کنند و آن را بر سر خودمان بکوبند و باعث نا امیدی در جامعه شوند.

فرمانده سپاه درگز در پایان خاطر نشان کرد: این که مسئولین می‌بایست پاسخ گو به خواسته‌های مردم باشد مقوله‌ای صحیح است، اما سخن و عمل ما نباید به گونه‌ای پیش رود که خدمات و عملکرد انقلاب را زیر سوال ببرد، این اشتباه است که اگر مسئول و ارگانی در مسئولیت و کار‌های محوله کوتاهی کرد آن را به کل نظام نسبت دهیم و تمام زحمات ۴۰ ساله نظام را زیر سوال ببریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها