خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

حمله به سپاه توسط نوچه های بی مزد!!

تاج زاده در حسینیه سید ناصر قوامی نسبت به ضعف دولت تدبیر و امید صحبت نکردند بلکه سپاه را مورد حمله قرار دادند که در بحث ورزشی، فرهنگی، وارد شده تا بتواند مدیریت صحنه را داشته باشد!
کد خبر: ۹۰۵۰۷۷۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

خبرگزاری بسیج قزوین:جناب حاجی گیرینوف به خوبی می دانید که وضعیت فرهنگ در کشور به لطف ۳۴ سال ریاست اصلاح طلبان در حالت کما می باشد و اگر بحث راهیان نور،روحیه جهاد و ایثار،خدمت به مستضعفان و مناطق محروم را سپاه انجام ندهد شما و امثال شما به جز نق زدن هیچ کاری از دستتان بر نمی آید.
سپاه نقطه عظمت ملت ایران در منطقه و جهان است اما شما که به تازگی نقش سلبریتی سیاسی را بازی می کنید فقط سخنرانی هایی را انجام می دهید که هیچ مبنای سیاسی و شعور مدیریتی در آن دیده نمی شود.
چرا در فرهنگ امروزی دولت مردان اپوزیسیون سازی به یک هنر تبدیل شده تا بتوانند چند روزی بر اریکه ریاست تکیه بزنند.
طوری اظهار لطف می کنید که گویا فرهنگ، وضعیت اقتصادی و عملکرد دولت مورد حمایت شما مدینه فاضله بوده و حالا سپاه نگذاشته است شما به اهداف خود دست برسید؟؟!!
سپاه کارهای برزمین مانده شما را انجام می دهد که سالها بر پست ریاست و کیاست تکیه زدید و حالا پرچمدار تغییر گفتمان شدید.
از بیت امام حقوق و مواجیب می گیرید تا آرمانهای انقلاب را استحاله کنید.
چقدر اشتراک نظر بین سنای آمریکا،اعراب مرتجع و مدعیان آزادی در داخل وجود دارد که همگی بر حذف سپاه اتفاق نظر دارند اما یک مطلب جهت یاد آوری. سپاه بازوی توانمند ملت و رهبری بوده و با زوزه گرگ ها هراسی به دل راه نمی دهد. امروز هم مانند دیروز شلیک به این نهاد انقلابی ادامه دارد و انقلاب بدون شناسنامه می خواهند.
انقلابی که کروات زده ها بنشینن برای رهبرد نفوذ غرب برنامه ریزی کنند و طایفه باجناق ها با فریاد و هوچیگری خود را عقل کل نشان دهند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار