در پنجمین دوره از مسابقات بازی سازی؛

کسب مقام دوم بازیهای کامپپوتری کشور توسط شهرستان خمین

سید محمد میر حسینی گفت: براي عرضه اين بازي به بازار حدود هشت ماه وقت لازم و هزينه اي بالغ بر 30 ميليون تومان بودجه نیاز دارد که بخشي از هزينه ها را موسسه سراج تامين و براي تامين بقيه هزينه ها با مشكلات مالي زيادي همراه هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۰۸۱۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ پنجمين دوره جشنواره بازي سازي با عنوان فصل وصل كه از 31 مرداد ماه لغايت دوم شهريور ماه برگزارشده بود ، با كسب مقام دوم تيمي از شهرستان خمين به كار خود پايان داد .
سيد محمد ميرحسيني مسئول گروه در گفتگو با خبرنگاربسيج استان مركزي به تشريح  اين دوره ازمسابقات پرداخت و افزود : پنجمين دوره جشنواره مسابقات تيمي بازي سازي رايانه اي و اپليكيشن كه با عنوان فصل وصل ، با كسب مقام دوم ازخمين دربين 150 تيم ازسراسركشوربه پايان رسيد .
وي درهمين رابطه ادامه داد و گفت : اين بازيها كه با نام استارت آپ ويكن نام گرفته بود با محوريت مسجد بوده به طوري كه تمامي اين مسابقات در داخل مسجد برگزار شده بود و كسب مقام دوم تيمي ازاستان مركزي درسطح كشور براي اولين بار روي داده است .
ميرحسيني به محتواي اين نوع بازيها هم اشاره نمود و خاطرنشان كرد : در اين بازيها از موضوعاتي كه با محتواي آرمانهاي انقلاب ، دفاع ازمظلوم ما ميتوانيم و بنيان خانواده ، استفاده شده و به دنبال بالابردن غرورملي و دفاع ازارزشهاي اسلامي دركشورهستيم .
مسئول گروه بازي سازي به داستان بازي تيم دراين دوره از مسابقات هم پرداخت و گفت : در اين داستان به تهاجم فرهنگي دشمنان و آسيب هاي موجود در خانواده و جامعه پرداخته شده که این داستان به ورود يك سري آفت ها به درون خانواده منجر شده  و اين آفتها، والدين خانواده را با خود ميبرند و برادران آن خانواده تصميم ميگيرند تا والدين خود را پيدا كنند و به منزل برگردانند.
وي در ادامه داستان افزود: اين برادران كه به دنبال پيدا كردن پدر و مادرخود وارد شهرشده بودند ، متوجه آفت هاي بسياري در سطح شهرميشوند كه اين آفت ها به دنبال از بين بردن ارزشهاي خانواده ها ميباشند و با تلاش بسيار اين برادران موفق ميشوند كه والدين خود را نجات دهند و به خانه برگردانند.
ميرحسيني در ادامه ازارائه اين محصول هم خبر داد و گفت : اين بازي كه حاصل تلاش و پشتكار يك تيم سه نفره جوان بنام هاي سجاد اخلاصي 21 ساله از خمين و صادق ساماني 22 ساله از زابل و همچنين سرپرست گروه سيد محمد ميرحسيني 19 ساله ميباشد ، قراراست از اوايل تابستان سال 98 وارد بازار شود.
سید محمد میر حسینی گفت: براي عرضه اين بازي به بازار حدود هشت ماه وقت لازم و هزينه اي بالغ بر 30 ميليون تومان بودجه نیاز دارد که بخشي از هزينه ها را موسسه سراج تامين و براي تامين بقيه هزينه ها با مشكلات مالي زيادي همراه هستیم.
وي با بيان اينكه تاكنون هيچگونه حمايتي از سوي مسئولان صورت نگرفته ، افزود : اين گروه با طراحي اين نوع بازيها به دنبال ترويج و گسترش ارزشهاي انقلاب ميباشد و با توجه به هجمه ها و تهاجمات فرهنگي گسترده دشمنان عليه خانواده ها و نسل نوجوان و جوان كشور، نياز به حمايت مالي و امكاناتي از قبيل وجود مكاني براي استقرار و داشتن امكانات سخت افزاري هستيم .

ارسال نظرات