خبرهای داغ:
مهدی خوش رفتار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: بازسازی واقعه غدیر در روز عید غدیر خم (8 شهریورماه) همراه با پیاده روی غدیر از میدان هزار قدم شهر خوسف رأس ساعت 7 صبح انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۸۷۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

سرهنگ محمدعلی بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت ایام دهه ولایت و امامت عنوان داشت: موضوع غدیر خم در فرهنگ تشیع موضوعی است بسیار مهم، با بررسی تاریخ صدر اسلام اهمیت غدیر خم مطرح می گردد. فراموش شدن غدیر خم باعث شد که عزیزترین فرزند زهرا(سلام الله علیها)در صحرای کربلا به شهادت برسد.

وی ادامه داد: غدیر اصل تشیع و وصل به فرهنگ دینی و اسلامی تشیع و مسلمانان و پشتوانه محکم ولایت است. از آنجایی که دشمنان ولایت را به عنوان یکی از ارکان محکم دین در دستور کار خود برای هجمه قرار داده اند، توجه به غدیر بیش از گذشته باید مورد نظر قرار گیرد تا خصوصا برای جوانان و نوجوانان اهمیت آن بیشتر تبیین گردد.

بشیری اظهار کرد: برای این نظر از ابتدای خرداد ماه ستادی با محوریت امام جمعه شهرستان خوسف، فرماندار و دبیری ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف تشکیل شد و جلسات برنامه ریزی و هماهنگی بسیار زیادی تا کنون انجام گردید.

وی ادامه داد: از ظرفیت دستگاه های اداری استفاده شد و ضمن کمک های مردمی و خیرین، از ظرفیت ادارات در این امر خیر استفاده شده و اعتبار این برنامه بالغ بر 20 میلیون تومان پیش بینی گردیده است که نقش مردم در کمک ها بی بدیل بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف افزود: این برنامه ان شاء الله در روز عید غدیر خم (8 شهریورماه) همراه با پیاده روی غدیر از میدان هزار قدم شهر خوسف رأس ساعت 7 صبح انجام خواهد شد.

وی عنوان داشت: در اجرای این برنامه 350 نفر بازیگر در قالب چند کاروان نقش آفرینی خواهند داشت و مکان جانمایی شده برای این منظور انتهای بلوار شهدای عبادی بعد از دانشگاه پیام نور و در محل ارتفاعات غدیر می باشد.

سرهنگ بشیری در پایان ضمن تشکر از مردم قدر شناس خوسف اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان خوسف در صحنه های مختلف مورد نیاز نظام حضور پر شور خود را به نمایش گذاشته اند و میثاق خود را با ولایت دوباره زنده کردند و خصوصا که در یادواره شهدای شهرستان حضوری پرشور و مثال زدنی داشتند و ان شاء الله در روز غدیر خم شاهد حضور کلیه اقشار مردم ولایتمدار به طور کسترده در این مراسم فرهنگی مذهبی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار