در حکم مدیر جدید روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید شد؛

توسعه تعامل سازمان مدیریت میادین با شهروندان و رسانه‌ها

مراسم تجلیل و تکریم محمد مهدی مسیحا، مدیر سابق روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و معارفه شهرام جباری زادگان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این سازمان روز یکشنبه چهارم شهریور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۴۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل این سازمان در مراسم مذکور ضمن تشکر از زحمات و خدمات محمد مهدی مسیحا، با اشاره به تجارب و سوابق شهرام جباری زادگان، ضمن ابلاغ حکم انتصاب، وی را به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین معرفی کرد.
در این حکم بر استفاده از قابلیت و ظرفیت سازمان مدیریت میادین و سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در راستای تحقق خط مشی، اهداف، ماموریت‌ها و برنامه‌های این سازمان در چارچوب وظایف محوله به ویژه برنامه ریزی و به کار بردن روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای انعکاس اخبار فعالیت‌ها و پیشرفت‌های حاصله سازمان از طریق رسانه‌های جمعی تاکید شده است.
همچنین در حکم مذکور، بررسی دیدگاه‌ها و سنجش افکار عمومی و مشارکت در برپایی نمایشگاه‌ها، سیمنارها، گردهمایی‌ها و نشست‌های عمومی به منظور معرفی خدمات این سازمان و جلب همکاری متقابل با مردم و توسعه تعامل با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی مورد تاکید قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار