نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر رویکرد دانشگاه‌ها در شرایط اقتصادی امروز بسیار لازم است و باید به روند کارآفرینی خود سرعت بخشند.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۱۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در آیین افتتاح همزمان ۱۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت در دانشگاه صنعتی این شهر در سخنانی با تاکید بر لزوم ورود جدی دانشگاه‌ها در حوزه اشتغال اظهار کرد: توسعه شاهرود مدیون همت مردم و دانشگاه‌های آن بوده است.
وی افزود: تغییر رویکرد دانشگاه‌ها در شرایط اقتصادی امروز بسیار لازم است و در حوزه سیاست‌های کلان، باید دانشگاه‌ها بیش‌ازپیش ورود جدی به حوزه اشتغال داشته باشند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید به روند کارآفرینی، سرعت بیشتری دهیم گفت: امروز در این شرایط اقتصادی باید سعی کنیم در کنار سیاست‌های کلان، در حوزه شهرستانی نیز خودمان را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: در شاهرود ظرفیت‌های بی‌شماری داریم که باید از آن‌ها استفاده شود که آمایش سرزمین نقش بی‌بدیلی در شکوفایی آن‌ها دارد و هر میزان شاهرود توسعه یافته به همت مردم و دانشگاه آن بوده و سپس دولت به کمک مردم آمده است.
حسینی شاهرودی تصریح کرد: مدرسه عالی معدن شاهرود به همت مردم به دانشگاه ملی و در ادامه به پنج دانشکده مستقل تبدیل شد و سپس دولت به دنبال مردم آمد.
وی تاکید کرد:مردم فهمیدند که برای توسعه باید خودشان ورود کنند تا دولت به میدان آید پس از آن، اما مردم بیکار ننشستند و شرکت سیمان و فرودگاه و ... را نیز با همین روش ساختند آن هم بدون ریالی کمک‌های دولتی!
ارسال نظرات
پر بیننده ها