مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی:

فعالیت ۱۰۰۰ دانش‌آموز در طرح هجرت ۳ چگنی

مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی گفت: با آغاز اردوهای هجرت ۷۰۰ نفر روز در قالب ۵ مدرسه در حال مرمت و بهسازی و زیباسازی و ۳۰۰ نفر روز هم آموزش کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در بحث اقتصاد مقاومتی تا پایان شهریورانجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۴۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سروان پاسدار محمد خورشید وند امروز در افتتاحیه هجرت دانش‌آموزی؛ برنامه‌های بسیج سازندگی در راستای برنامه‌های هجرت ۳ دانش‌آموزی را محور برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در این فصل دانست.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی با اشاره به تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای هجرت ۳ دانش‌آموزی باید تلاش کرد تا این طرح الگو شود.

وی افزود: شناسایی، هدایت وبکارگیری قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان، افزایش دل‌بستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی، ارتقاء توان، تخصصی و تجربه دانش آموزان، آشنا سازی دانش آموزان بافرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی اولویت‌های و هدف کار این طرح است.

خورشید وند بابیان اینکه اردوهای هجرت باهدف پر کردن ایام فراغت دانش‌آموزان انجام می‌شود گفت: در راستای این طرح در سال ۹۶ دو هزار و ۵۰۰ نفر روز از دانش‌آموزان ۱۰ مدرسه در شهرستان را مرمت و نوسازی کردند و امروز با آغاز این اردو ۷۰۰ نفر روز در قالب ۵ مدرسه در حال مرمت و بهسازی و زیباسازی و ۳۰۰ نفر روز هم آموزش کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در بحث اقتصاد مقاومتی تا پایان شهریورانجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات