خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

نیروهای مسلح در اوج آمادگی، اقتدار و بازدارندگی هستند

فرمانده سپاه استان سمنان اقتدار امروز نیروهای مسلح را مایه یاس و سرخوردگی دشمنان نظام دانست.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۷۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن حسن زاده در دیداری که فرماندهان و مدیران ارشد و پیشکسوتان نیروهای مسلح استان سمنان به مناسبت دهه ولایت با آیت الله شاهچراغی با هدف تجدید میثاق با ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب و امام راحل برگزار شد، ضمن تبریک ایام و اعیاد قربان و غدیرخم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تقارن هفته ولایت و امامت با هفته دولت در شرایط کنونی که تأکید فراوان بر حفظ وحدت و انسجام ملی شده است؛ بسیار مبارک، حائز اهمیت و توجه است.

وی افزود: این دیدار اعلامی بر میثاق مجدد نیروهای مسلح استان سمنان با ولایت فقیه، آرمان های انقلاب و امام راحل است.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: نخستین پیام این دیدار این است که دشمنان انقلاب و نظام بدانند که اگر مشکلات اقتصادی در کشورمان رخ داده؛ اما آمادگی ها همچون گذشته و بیش از گذشته وجود دارد و برای اعتبار بخشیدن به این فرمایش رهبری که "جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" اعلام آمادگی می کنیم.

سردار حسن زاده تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی؛ ایستادگی ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کرده اند و می دانند اگر اقدامی علیه انقلاب و نظام انجام دهند؛ ضربه خواهند خورد.

وی گفت: تمام ارکان نیروهای مسلح در اوج آمادگی و اقتدار هستند؛ به همین دلیل دشمنان اعلام کرده اند ما توان جنگ نداریم.

فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: توان، اقتدار و ظرفیت و توانمندی نیروهای مسلح به نسبت دفاع مقدس نیز قابل مقایسه نیست و این بدان معناست که جمهوری اسلامی ایران از توانی مضاعف برخوردار است و بهره مند از نیروهای جوان، انقلابی و کارآمد است؛ بنابراین این فهم برای دشمنان ایجاد شده است که اگر اقدامی علیه کشورمان رخ دهد؛ استکبار جهانی و تمامی ایادی و همپیمانانشان نابود خواهند شد.

وی گفت: پیام دیگر این حضور در هفته دولت در محضر آیت الله شاهچراغی برای خدمتگزاران در دولت این است که ما پیرو منویات رهبر معظم انقلاب هستیم و بیش از گذشته و با تمام توان همه نیروهای مسلح به ویژه بسیج و سپاه برای رفع محرومیت ها در جامعه تلاش می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار