با حضور معاون امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
با حضور معاون امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سومین یادواره شهدا شبکه بانکی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۳۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سومین یادواره شهدا شبکه بانکی همزمان با روز قشر بسیج کارمندان و بانکداری اسلامی در زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی، معاون امور روحانیون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره  شهدا  به ویژه شهدا  شبکه بانکی و کارمند،گفت: شهدا رسالت خود را به بهترین شکل اجرا کرده اند  و ما این انقلاب  و نظام را مدیون خون شهدا و ایثار خانواده های معظم آنها هستیم.

وی  با اشاره به این مطلب که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند افزود:  انقلاب و پیروزی نظام ما در برابر تهدیدات دشمن با ریختن خون شهدا به ارمغان آورده اند و حفز این نظام و پاسداری از ارزشهای انقلاب نیز به برکت خون آنها تدام خواهد داشت.

رضایی با تاکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی ریشه و منافع آمریکا را نابود کرده است ادامه داد: اگر مسئولین در انجام رسالتهای خود کوتاهی کنند شهدا از آنها نمیگذرند؛ خوش به سعادت مسئولی که به خانواده شهدا و نظام خدمت می کنند .

معاون امور روحانیون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسیدگی به خانواده شهدا را بهترین خدمت به نظام و انقلاب عنوان و بیان کرد: اگر مدیری بتواند بهترین خدمت را به نظام و جامعه کند بهترین وظیفه خود را نسبن به شهدا ایفا کرده است.

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این یادواره با اشاره به این مطلب که ملت ایران افرادی هوشیار، بیدار و بصیر هستند و آنچه که امروز در مجالس ما و یادواره شهدا در هر مکانی که نامی از خدمات انقلاب و خدمات مسئولین نظام برده می شود به جهت عظمت انقلاب و خون شهدا است.

وی با تاکید بر این مطلب که امام خمینی(ره) پرچمدار نظام اسلامی است افزود: امام با دست خالی این انقلاب را به واسطه حمایت مردم در صحنه های مختلف یاری کردند امروز در 40 سالگی عمر با برکت انقلاب اسلامی هرچه دیده ایم از عظمت این انقلاب است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: امروز هر مسئولی در هر جایی مطلبی را بین می کند به جهت کرامت نظام است، ارزشهایی که امام برای نظام دارد لذا هرکس در هرجا مسئولیت و وظیفه ای دارند که از خدمات انقلاب و تلاشهای امام و امروز از مقام معظم رهبری حمایت و پاسداری کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز تکلیف مسئولین نظام و خادمان انقلاب و افرادی که خود را مسئول نظام میدانند وظیفه دارند در تمام حوزه ها از اساس انقلاب حمایت کنند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان شیعه و سنی و رزمندگان و خانواده های معظم شهدا جز استانهای بی نظیر در کشور هستند، امروز اگر ما در جنوب شرق کشور اقتدار و، عزت  و سر بلندی را داریم  با حضور بسیجیان و مردم انقلابی و فهیم استان است که امنیت در جنوب شرق کشور برقرار است.

شایان ذکر است در پایان مراسم از تعداد14 خانواده معظم شهدا، 20 نفر از مدیران کل ادارات استان و 15 فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج ادارات   تجلیل و قدر دانی شد.

 

ارسال نظرات