خبرهای داغ:
در شهرستان قزوین

پایگاه سلامت شماره دو اقبالیه به بهره برداری رسید

ساختمان جدید پایگاه سلامت شماره دو اقبالیه از واحدهای تابعه مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۰۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، برنامه افتتاح پایگاه سلامت شماره دو اقبالیه با حضور علیرضا آشناگر معاون سیاسی استاندار، علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین و تعدادی از مسئولین این شهرستان به همراه مهندس میرزابابایی معاون مرکز بهداشت شهید بلندیان و مهندس گلناری مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری سلامت شهرستان اجرا شد.
پروژه ای برای ارائه خدمات سلامت به بیش از 10 هزار تن
معاون مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در این زمینه گفت: پایگاه سلامت شماره دو اقبالیه در زمین اهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه در منطقه محروم این شهر ساخته شده است و با احداث آن بیش از 10 هزار و 142 تن از جمعیت شهر اقبالیه به این پایگاه برای دریافت خدمات سلامت مراجعه خواهند داشت.
مهندس گلناری مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری سلامت شهرستان قزوین نیز در این رابطه گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت 400 متر مربع و در زیر بنای 120 مترمربع شامل اتاق های واکسیناسیون، مامایی، مراقب سلامت، سالن انتظار و فضایی برای آموزش در مدت 12 ماه با یک هزار و 220 میلیون ریال اعتبار احداث شد و به بهره برداری رسید.
در آیین راه اندازی رسمی این پروژه سلامت، علیخانی بخشدار بخش مرکزی قزوین، اکبرپور شهردار اقبالیه، بیگدلی رییس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای این نهاد مردمی، به همراه تعدادی از مسؤولان این شهر حضور داشتند.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار