خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در هفته دولت، دو واحد صنعتی در استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۲۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
افتتاح ۲ واحد صنعتی در قم /مردم محتکران را معرفی کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود سیجانی با اشاره به افتتاح پروژه‌های صنعتی در استان قم اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری دو واحد صنعتی تولید شیرآلات و شیشه ضد گلوله در استان افتتاح شد.

وی ادامه داد: برای احداث واحد تولید شیرآلات در استان قم ۱۵ میلیارد تومان هزینه شد که بهره برداری از آن ۵۵ نفر اشتغال جدید ایجاد کرده است، همچنین برای احداث واحد تلید شیشه ضد گلوله در شهرک صنعتی شکوهیه دو میلیارد تومان هزینه شد که بهره برداری از این پروژه ایجاد اشتغال جدید برای ۴۰ نفر به دنبال دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: شرکت فولاد غرب آسیب چند سال پیش دچار مشکلات عدیده‌ای شده بود، به گونه‌ای که میزان تولید این شرکت به پنج درصد ظرفیت اسمی رسید، اما این شرکت با کمک مدیران استان قم دوباره روند رو به رشد در تولید را شروع کرد تا به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی تولید خود رسید و جشنی برای رسیدن شرکت فولاد غرب آسیا به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی برگزار می‌شود.

سیجانی با اشاره به کمک مردم برای مبارزه با احتکار اظهار کرد: مردم اگر احساس می‌کنند که کالایی در جایی بیش از حد و به صورت غیرمتعارف انبار می‌شود، آن را به گزارش بدهند تا کالا‌های اساسی و مواد اولیه مورد نیاز را در بازار عرضه کنیم.

وی ادامه داد: کالا‌های کشف شده در انبار‌های احتکار در استان قم را در شبکه توزیع به دست مصرف کنندگان می‌رسانیم و به شدت با محتکران در استان برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: یکی از تخلفات در شرایط فعلی عدم اعلام موجودی کالا‌ها در انبار‌ها است، صاحبان انبار‌ها باید موجودی انبار‌های خود را به این سازمان اعلام کنند تا بتوانیم کمبود کالا‌ها در بازار را رفع کنیم و دچار افزایش قیمت کالا‌ها در بازار نشویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها