جانشین ناحیه مقاومت بسیج محلات بااشاره به آغاز اعزام کاروان راهیان‌نور این شهرستان به مناطق علمیاتی غرب کشورگفت: در راستای تجدید میثاق با شهدا و آرمان ها و اهداف رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان محلات راهی مناطق عملیاتی غرب وشمالغرب کشور شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۳۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛سرهنگ پاسداررضاامیدبیک در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان محلات به مناطق عملیاتی اظهار کرد:هر فکر و مکتبی برای آن که بتواند استمرار داشته باشد نیاز به توجه به آرمان‌ها و ترویج و زنده نگه داشتن آنها دارد، به طور قطع شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم مطرح است لذا باید شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود.

سرهنگ پاسداررضاامیدبیک تجدید میثاق با شهدا و تقویت روحیه معنوی و مقاومت بسیجیان نسل سوم و چهارم انقلاب را از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد و گفت: باید در راستای حفاظت و حراست از آثار به جا مانده از دوران هشت سال جنگ تحمیلی تلاش لازم را داشته باشیم چرا که این امر زمینه ساز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز آینده کشور می شود.

همچنین امیدبک با اشاره به اعزام کاروان راهیان نورغرب کشور گفت:به همت سپاه ناحیه محلات کاروان راهیان نور به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در مسیر حرکت کاروان راهیان به مناطق عملیاتی برای آشنایی بسیجیان شهرستان مسابقات فرهنگی برگزار و بروشورهای راهنمای جبهه‌های عملیاتی غرب و شمال غربی در بین بسیجیان توزیع خواهد شد.

همچنین گفت:بسیجیان شهرستان از مناطق عملیاتی ارتفاعات بازی دراز، بیمارستان قصر شیرین، مرز خسروی، یادمان شهدای پاوه، پادگان ابوذر، یادمان مرصاد، زیارتگاه احمدبن اسحاق بازدید خواهند کرد. در مدت ۳ روز بازدید بسیجیان برنامه‌های متنوعی در این مناطق عملیاتی برگزار وهمچنین بسیجیان از خاطرات راوی رزمنده هشت سال دفاع مقدس استفاده خواهند کرد.

وی در پایان گفت: حضور مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی کشور فرصتی است تا افرادی که دوران هشت سال دفاع مقدس را مشاهده نکرده‌اند در جریان رشادت‌های رزمندگان برای حراست از کشور باشند و زمینه‌ای فراهم شود تا این افراد با تاسی از شهدا در راستای حفظ و ارتقای عزت، امنیت و سربلندی کشور گام بردارند و پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر را برای نظام رقم بزنند.

ارسال نظرات