خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:
مسئول تربیت و آموزش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: آنچه امروز نیاز اصلی جامعه برای تحقق و تشکیل یک حکومت اسلامی است، پیوند قوی بین امام و امت است. دشمن امروز بدنبال جدایی و اختلاف بین امت با ولی فقیه است تا از این طریق حکومت را ساقط کند.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۴۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد، گفت: خداوند به انسان‌ها نعمت و رحمت‌های زیادی را عطا کرده و رحمت و نعمت‌های خداوند در عالم فراگیر شده است؛ اما انسان‌ها آن‌ها را حس نمی‌کنند و دلیل آن هم این است که خداوند فرموده است برای حس کردن این نعمت‌ها باید حکومت اسلامی تشکیل شود.

 

رحیم‌آبادی با بیان اینکه برخی از جنایت‌هایی که امروزه استکبارجهانی و برخی کشور‌های غربی با انسان‌ها می‌کنند، روی تمام جنایت کاران تاریخ را سفید کرده است، افزود: امروز نظام اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیده است.

 

مسئول تربیت و آموزش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان داشت: حکومت اسلامی دو رکن اصلی دارد که رهبری الهی و مردم ولایی است، ما در دنیا رهبر طاغوتی مانند فرعون‌ها و امثالهم که ادعای رهبری در جوامع داشتند، را زیاد داشتیم؛ اما رهبری الهی کم بودند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در جامعه امروز شبهاتی را مطرح می‌کنند و مشکلات اقتصادی کشور را بر گردن رهبری معظم انقلاب می‌اندازند که این خلاف قرآن است، ادامه داد: این در حالی است که خداوند در آیه ۲۵ سوره حدید به این شبهه پاسخ داده و فرموده که ما پیامبران را فرستادیم تا به وسیله مردم عدالت را پیاده کنند، یعنی مردم باید عدالت را پیاده کنند.

 

رحیم‌آبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نمونه کوچکی از غدیر است؛ غدیر یعنی اینکه حکومت الهی تشکیل شده است. رهبری الهی یا معصوم است و یا عادل که رهبر جمهوری اسلامی ایران عادل است و معصوم مخصوص ائمه اطهار است.

 

مسئول تربیت و آموزش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: آنچه امروز نیاز اصلی جامعه برای تحقق و تشکیل یک حکومت اسلامی است، پیوند قوی بین امام و امت است. دشمن امروز بدنبال جدایی و اختلاف بین امت با ولی فقیه است تا از این طریق حکومت را ساقط کند؛ لذا وقتی معرفت واقعی نسبت به، ولی فقیه و جایگاه او در جامعه حاصل شود این ارتباط بین امام و امت قوی‌تر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند مملکت صاحب دارد و صاحب آن هم امام زمان است، پس در زمان مشکلات ما راحت بخوابیم، امام زمان مشکلات را حل می‌کند، این یک شبهه انگلیسی است، گفت: اگر این موضوع به این معنا باشد که دست امام زمان همواره بالای سر امت است و در غلبه بر مشکلات کمک می‌کند، این درست است؛ اما اگر به این معنی باشد که ما هیچ کاری نکنیم تا خود امام زمان درست کند این یک شبهه انگلیسی خطرناک است که می‌خواهند انگیزه را از مردم بگیرند.

 

رحیم آبادی بیان داشت: صاحب مملکت امروز غایب است و مسلم ابن عقیل خود را برای رهبری امت فرستاده است و لذا معرفت نسبت به ولی فقیه در جامعه خیلی مهم است.

 

مسئول تربیت و آموزش سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی دوره طرح ولایت دانشجویی را معرفت افزا دانست و افزود: دانشجویانی که به عنوان سرباز ولایت در این دوره حضور دارند، از ثواب بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: شما دانشجویان ولایی و انقلابی برای اسلامی کردن دانشگاه، محیط کار و زندگی خود را جریان سازی کنید و با توجه به آموخته‌های دوره به شبهاتی که هر روز در جامعه بیشتر می‌شود پاسخ بدهید.

 

رحیم‌آبادی در پایان بیان کرد: اگر بتوانیم مجموعه‌ای از جوانان مومن و انقلابی و پای کار و باعزم را داشته باشیم، دغدغه‌ها برای آینده کشور رفع می‌شود. قرار است طرح ولایت دانشجویی ولایت مدار تربیت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها