عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت : دشمن تلاش میکند یک آشوب خیابانی جدی درست کند ولی موفق نمیشود ملت ایران دوست و دشمن خود را میشناسد ، ملت ایران همدلانه در برابر افراط‌گری و دشمن ایستادگی می کند .
کد خبر: ۹۰۵۱۲۵۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسین امیدیان در همایش سیاسی که در جمع پایوران لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع ) برگزار شد،گفت:ما در دروان دفاع مقدس با کل جهان جنگیدیم و توانستیم کمر دشمنان انقلاب اسلامی را بشکنیم .


عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز  گفت : در جنگ عراق علیه ایران از سلاح های شیمیایی استفاده میشد و اکثر کشورها سلاح شیمیایی داشتند و بر سر بزرگ و کوچک مظلوم این کشور ریخته شد .

ملت ایران همدلانه در برابر افراط‌گری و دشمن ایستادگی می کند
وی بابیان اینکه کشور ما از هر طرف در دوران دفاع مقدس مورد حمله قرار گرفت تصریح کرد : مردم انقلابی و ولایتی شجاعانه و غیرتمندانه جنگیدن توانستند در یک جنگ جهانی سخت بی نظیر پیروز و دشمن را شکست بدهند .


کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ عراق علیه ایران تنها جنگ نظامی نبود گفت : در دوران دفاع مقدس خیانتی بر علیه کشور ما رخ داد که رئیس جمهور کشور همان بنی صدر ملعون نفوذی بود و به کشور فرانسه فرار کرد
،در زمان جنگ گروهکهای منافق دست به ترورهای شخصیت نظام زدند که یکی از آنها شهید رجایی و کابینه مظلوم ان بود.


وی اظهار داشت :ما بیش از سی سال هست که وارد جنگ نرم شده ایم که شامل جنگ سیاسی ،فرهنگی و امنیتی می شود در این جنگ با همه دنیا طرف هستیم .


عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز  افزود : هزینه ایی که در جنگ فرهنگی سیاسی امنیتی شده است کم تراز جنگ نظامی نمی باشد .


وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا 7ملیون تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد تا جمهوری اسلامی ایران را نگذارد به اهداف خود برسد گفت : کشور ایران و ملت ایران با تمام وجود انقلاب اسلامی را پذیرفته اند و جانانه از این انقلاب ،نظام و رهبری دفاع خواهند کرد .


این کارشناس رسانه با نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد : ارتش مرزبانی میکند از مرزهای جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران  از انقلاب اسلامی مرزبانی میکند .


امیدیان افزود : نامه ایی که مقام معظم رهبری به جوانان اروپا نوشتند و جوانان اروپایی را از خواب بیدار کردند و تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند .


وی تاکید کرد: در زمانه سختی باید همدل و همراه در مقابل دشمن و خواست او مقاوم ایستاد؛ دشمن قبلا در اسارت شکستن مقاومت ما را دنبال می‌کرد و امروز شکست ایستادگی ملتمان را نشانه رفته است.

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات