خبرهای داغ:
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت:
دومین جلسه ی شورای عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، با حضور حجت الاسلام و المسلمین انصاری معاون پرورشی و فرهنگی ، رؤسا و کارشناسان ادارت معاونت پرورشی در سالن جلسات معاونت پرورشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۶۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، انصاری معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تشکر از فعالیت همه همکاران حوزه پرورشی اظهار داشت :در فعالیت های پرورشی نباید دچار افراط و تفریط شد و باید برنامه های را تدوین کرد که عموم دانش آموزان را شامل شود و همه ی فراگیران بتوانند از آن بهرمند شوند.
وی ادامه داد: فعالیت های پرورشی در مدارس در نهایت باید منجر به بلوغ اجتماعی دانش آموزان در جامعه گردد و دانش آموزان توانایی برقراری ارتباط سالم با اطرافیان و افراد مختلف در سطح جامعه را داشته باشند . انصاری بیان داشت، یکی از بزرگترین دغدغه های معاونت پرورشی وجود خلاء معنوی در میان دانش آموزان است و برنامه های معاونت پرورشی باید به گونه ای طراحی شود تا درون تشنه ی دانش آموزان را سیراب کند و برنامه ها باید بر اساس فطرت دانش آموزان باشد تا بتوانیم نام و یاد خداوند را در وجود آنان زنده نگه داریم .
انصاری به تشکیل اتاق فکر در مورد بررسی مسابقات قرآن عترت و نماز و مسابقات فرهنگی هنری در اداره کل اشاره نمود و خاطر نشان کرد دارالقرآن ها در برگزاری مسابقات قرآن نقش تأثیر کذار تری خواهند داشت.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها