سرهنگ میر جلیلی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور ضمن عرض تبریک دهه امامت ولایت در افتتاحیه المپیاد پایگاه های استعداد یابی بسیج در زنجان گفت: سردار کرمی حقیقتا یک امید و رحیه است برای ما در حوزه ی ورزش ، یکی از فرماندهان بسیجی و ولایی که همیشه پشتوانه ورزش بودند و ماموریت های بزرگ ورزشی را پذیرفته و از اخلاص و زحمات ایشان نهایت تشکر را داریم .
کد خبر: ۹۰۵۱۲۷۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ رئیس سازمان ورزش بسیج کشور؛ ما اینجا دور هم جمع شده ایم تا به ارمان های امام (ره) لبیک دوباره گفته و با شعار من انقلابی ام از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم . ما هرچه داریم از شهدای گرانقدر داریم . با حمایت های رییس سازمان بسیج مستضعفین ، سازمان ورزش بسیج در جهت خدمت به مردم اینکه کمکی در جهت رشد و اعتلای جامعه انجام دهد موفق شد بیش از 360 پایگاه استعداد یابی را در سراسر کشور ایجاد کند .

وی در ادامه اظهار داشت: از 360 پایگاه ، 235 پایگاه متعلق به برادران میباشد و 125 پایگاه متعلق به خواهران، المپیاد خواهران  13 تا 15 شهریور ماه در تبریز برگزار خواهد شد؛ 19 هزار نفر از نوجوانان زیر 16 سال طی فرآیند غربالگری و پیکر سنجی شناسایی شدند و در آزمون های 4 گانه پایگاه های استعداد یابی موفق شدند به عنوان نفرات اصلی پایگاه های استعداد یابی سازماندهی شوند که امروز 9 هزار نفر از این ورزشکاران در این پایگاه ها به عنوان بسیجیان مستعد و نخبه سازماندهی شدند .

سرهنگ میر جلیلی گفت:  تیم های منتخب 32 سپاه استانی از مجموع 9 هزار نفر که بیش از 1200 نفر ورزشکار و سرپرست و مربی در دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور در 6 رشته جودو ، وشو ، تیر اندازی ، تکواندو، کاراته و تیر اندازی با کمان . بر اساس دکترین ورزش بسیج رشته هایی انتخاب شدند که متناسب با ماموریت بسیج ، رشته های کاربردی ، رشته های پر مدال و رشته هایی که بعضا در کشور خلاء هایی وجود داشت قرار شد بسیج ورود پیدا کند و کمک کند به جامعه ورزش کشور . رئیس سازمان ورزش بسیج کشورگفت:  برای این عزیزان که بتوانند از قهرمانان کشور باشند یکسری مسابقات تدوین شده است که از سطح شهرستان ، استان و نهایتا مسابقات کشوری که بعنوان المپیاد برگزار میشود .

سرهنگ میر جلیلی افزود: در حوزه ورزش بسیج آن چیزی که مهم است بحث اخلاق و منش پهلوانی است، داشتن 5000 شهید ورزشکار در کشور این مسئولیت ورزشکاران ، مربیان و مسئولین بسیجی را دو چندان میکند و در جهت پاسداری از خون شهدا با شعار من انقلابی ام در این ایام مبارک در استان ولایت مدار و شهید پرور زنجان  به دور هم جمع شدیم که بتوانیم بخشی از این مجاهدت های شهدا را جبران کنیم چون شهدا به ما درس آزادگی و ایثار را میدهند . ازهمه بسیجی ها و مسئولین تشکر میکنم .  اگر کشور ما ایران بخواهد در مسابقات آسیایی جهانی ویا المپیک جایگاهی در شان خود داشته باشد باید به ورزش پایه و این اصلاحات توجه کند. تا به عنوان بسیج که در این چند سال با حمایت های سردار یزدانی که در دو موضوع زیر ساخت های ورزشی که بیش از 3 هزار فضای ورزشی ساختند همچنین ایجاد و تاسیس پایگاه های استعداد یابی . امروز بسیج این تجربه را دارد که میتواند با حمایت از سوی وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی پرچم عزیز کشورمان را در اقصی نقاط جهان به احتزاز در بیاورند .

 

ارسال نظرات