فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش پلیس استان در 5 ماهه تخست امسال، 841 كيلو گرم انواع موادمخدر و 350 هزار ليتر سوخت قاچاق در عملیات های مختلف پلیسی کشف شده است.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۸۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار علی‌ آزاديدر ديدار با استاندار زنجان با اشاره به افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد پليس استان اظهار داشت: با همكاري مردم، مسئولان و تلاش شبانه روزي پلیس استان زنجان شاهد كاهش جرايم مهمه و عدم وجود سرقت هاي خشن هستيم .

وی ادامه داد: در راستاي مقابله با سود جويان و احتكار كنندگان كالاهاي اساسي مردم  و نیز  با افزايش مشاركت مردم و تلاش همكاران در سال جاري 375 تن برنج احتكار شده، كشف شده است.

 وي افزود: اگرچه در زمينه جانباختگان جاده اي قدري افزايش داشته ايم اما رتبه استان زنجان در كشور در رده سي ام است .

اين مقام انتظامي ادامه داد: در 5 ماهه نخست امسال بالغ بر 144 هزار تماس با فوریت‌های پليسي گرفته شده كه از اين ميزان 78 هزار عملياتي بوده است.

فرمانده انتظامی زنجان به کشف 350 هزار لیتر سوخت قاچاق طی این مدت اشاره و بیان کرد: این میزان کشفیات در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 430 درصد رشد داشته است.

سردار آزادي تاكيد كرد: از ابتدای سال تاکنون 841 كيلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچيان كشف كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 11/5 درصد رشد داشته است.

وي با تاكيد بر اينكه جرايم خشن نظیر سرقت مسلحانه، آدم ربايي، سرقت از بانك و... در استان صفر بوده است، تصريح كرد: در 22 ماهه گذشته در زمينه وقوع سرقت ها در مقايسه با مدت مشابه قبل 17 درصد كاهش داشته ايم.

فرمانده انتظامي استان زنجان به برخي از موفقيت هاي پلیس استان در ناجا اشاره و بيان کرد: كسب رتبه اول در ارزيابي كارنامه يگاني در بين استان هاي هم گروه، رتبه اول در حفظ قران كريم و اجراي فرضيه امر به معروف و نهي از منكر و ... از جمله اين موفقيت ها بوده است.

وي، توجه و دلجويي از خانواده شهدا و مدافعان حرم، افتتاح يادمان شهدا در ستاد انتظامي و در كلانتري ها و پاسگاه ها، تعامل با دستگاه هاي مختلف در استان، برگزاري كلاس هاي آموزشي تعالي رفتار كاركنان و ... را از ديگر اقدامات پلیس استان برشمرد.

سردار آزادي با تقدير و تشكر از تعامل و همكاري خوب مردم، مسئولان و دستگاه ها با فرماندهي انتظامي استان زنجان، گفت: مجموعه اين اقدامات باعث ارتقاء رضايتمندي مردم شده است.

 "درويش اميري" استاندار زنجان نيز در اين ديدار با اشاره به تعامل خوب بين مردم و مسئولان در سطح استان از تلاش هاي مجموعه فرماندهي انتظامي استان تقدير و تشكر كرد و گفت: روح همبستگي عامل انسجام ملت ايران اسلامي است.

 

ارسال نظرات