نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: اصناف و بازاریان افسران و سربازان جبهه جنگ اقتصادی به شمار می‌روند.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۹۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر چهار جنگ سیاسی، نظامی، امنیتی و فرهنگی را تجربه کرد و در برابر این تهاجمات و جنگ‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت نشان داد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همواره توطئه دشمنان را خنثی و در برابر جنگ دشمنان علیه ایران اسلامی ایستادگی کرده‌اند، افزود: امروز نیز دشمن از طریق جنگ اقتصادی وارد کار شده و می‌خواهد با تحریم ایران اسلامی به توطئه افکنی علیه ایران بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا با اقتدار ایران اسلامی و توانمندی که در نیرو‌های انسانی و تجهیزات ایران وجود دارد، کشور ما از جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون خواهد آمد و پیروز میدان خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: امروز ایران اسلامی قویترین و مقتدرترین کشور به لحاظ نظامی در منطقه است و این مایه افتخار کشور ماست.

حجت‌الاسلام باباشاهی عنوان کرد: خوشبختانه ایران به لحاظ نیروی انسانی، عقل نظامی، تجهیزات و تجارب کشوری قدرتمند در منطقه است و گرچه مورد تحریم قرار گرفته‌ایم، اما با همین ظرفیت و امکاناتی که در ایران وجود دارد از میان بیش از ۲۰۰ کشور جهان به لحاظ اقتصادی هجدهمین کشور جهان هستیم.

وی در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی را امری لازم و ضروری خواند و گفت: با لحاظ قرار دادن اقتصاد مقاومتی تحت عناوین و رهبری‌های مقام معظم رهبری قطعا در دو سه سال آینده شاهد پیشرفت اقتصادی ایران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان سربازان و افسران جنگ اقتصادی به شمار می‌روند، تصریح کرد: باید با همفکری و همکاری آسیب‌ها را برطرف کنیم و قطعا ما به عنوان کشوری مسلمان بر کل دنیا پیروز خواهیم بود.

در این مراسم از دو نفر از بسیجیان اصناف استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات