فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

حل مشکلات مدیریت صحیح می‌طلبد/مردم به رغم کمبودها با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مردم با اصل نظام اسلامی مشکل ندارند و مدافع کشور و انقلاب خود هستند.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۹۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری  بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای کارمند که همزمان با هفته دولت و با همت سازمان بسیج کارمندان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه و الگویی مناسب برای مدیران و کارمندان دولتی گفت: مَثل ولایت مَثل خلقت مخلوقات توسط خداوند است، خداوند خالق مخلوقات بوده و خود روزی آنها را هم تامین کرده است.

وی در تبیین ولایت افزود: خداوند متعال قادر مطلق است و برای همه مخلوقات روزی تعیین کرده است ولی دو سفره برای مخلوقات پهن شده که سفره اول برای دشمن و دوست و سفره دوم تنها برای افراد خاصی قابل استفاده است.

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به کلام امیرالمومنین(ع) گفت: مولا امیرالمومنین(ع) در دعای کمیل می‌فرماید «اگر به دنبال بهره بردن از این سفره دوم هستیم باید در میان رحمت واسعه باشیم» باید زرنگ باشیم و در جمع آنها قرار بگیریم.

سردار پاسدار کریمی با بیان اینکه منظور بزرگان دین از رحمت واسعه، نعمت «ولایت» است، گفت: امام صادق(ع) در حدیثی می‌فرماید «اگر رحمت واسعه می خواهید، باید زره سختی ها را تحمل کنید، همانطور که معصومین و شهدای تاریخ آن را تحمل کردند.»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه رحمت واسعه شفاعت، هدایت و کرامت را شامل حال انسان‌ها می‌کند، تصریح کرد: وقتی هدایت شامل ما شود راه اصلی را گم نکرده و در مسیر می مانیم. مسیر ما مسیر عترت است، مسیر ولایت است که باید نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر از آن حرکت کنیم.

سردار پاسدار کریمی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت کرامت انسان را بالا می برد، گفت: انقلاب اسلامی ایران کرامت مردم را بالا برد.

وی با اشاره به علت دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی گفت: همه علت دشمنی استکبار را می‌دانیم، استکبار جهانی می‌خواهد مانع شکل‌گیری و نفوذ این نظام دینی که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، بشود.

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی یک مدل اسلامی را به جهان ارائه کرد، گفت: هم اکنون نفوذ این مدل را در اکثر کشورهای اسلامی می بینیم. از زمان تشکیل این مدل و با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی روبه رو هستیم که هم اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و دشمنان هم اکنون مشکلات متعددی را برای شکل‌گیری دولت اسلامی ایجاد کرده اند.

سردار پاسدار کریمی با اشاره به وظایف کارمندان بسیجی تصریح کرد: برای دستیابی به دولت اسلامی باید ارزش های الهی را در محیط کار خود حفظ کنیم، باید انصاف، عدالت و تقوا را در محیط کار ایجاد کنیم، کادر سازی برای انقلاب را در اولویت های کاری خود قرار دهیم.

وی افزود: در تمامی ارکان و قوای کشور به دنبال برطرف کردن مشکلات باشیم، اگر در این راه موفق شویم به سمت تمدن اسلامی حرکت می کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: دشمنان، آگاه به چنین هدف گذاری برای تشکیل تمدن اسلامی هستند از این‌رو مشکلات را بر سر راه ملت ایران قرار می دهند. دشمن در یک جنگ جمعیتی، رسانه ای، اقتصادی، مجازی، اقتصادی و... یک جنگ تمام عیار برای ما درست کرده است.

سردار پاسدار کریمی با تاکید بر اینکه امروزه عرصه جنگ اقتصادی مهمترین جنگی است که دشمن علیه نظام اسلامی به راه انداخته است، گفت: در این چهل سال عمر باشکوه انقلاب اسلامی هرجا که گوش به فرمان رهبری بودیم از مشکلات عبور کردیم، همانطور که در موضوعاتی چون هسته ای، نانو، پزشکی، موشکی و... مشکلی نداریم و خودکفا هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در صنایعی همچون خودروسازی چون مدیریت صحیحی وجود ندارد، به خودکفایی نرسیده‌ایم و دچار مشکلات شده‌ایم، گفت: علت بیشتر مشکلات موجود سوء مدیریت است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، ملت ایران را تحریم کرده‌اند ولی به دلیل داشتن روحیه انقلابی از مشکلات عبور کردیم. اما در سال‌های اخیر متاسفانه به دلیل  تجربیات دشمن، تفاوت‌های ایجادد شده در روحیات و نیازهای مردم و وجود ابزارهای پیچیده رسانه‌ای باعث شده تا امروز مشکلات  بر ما چیره شود.

سردار پاسدار کریمی با تاکید بر اینکه با وجود مطرح کردن شعار اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر توسط رهبری هنوز نتوانسته ایم به اهدافمان دست پیدا کنیم، گفت: معنای اقتصاد مقاومتی این است که دستمان به زانوی خودمان باشد و از توان خودمان استفاده کنیم تا توان داخلی ما فعال شود.

وی افزود: هرجا که به جوانان‌مان و توان داخلی اعتماد کردیم به پیروز رسیدهیم ولی تکیه به توان غربی ها و اروپایی ها باعث عقب ماندن کشور شد.

فرمانده سپاه روح الله به تبیین برنامه دشمن علیه نظام اسلامی پرداخت و گفت: دشمن در حال حاضر عملیات روانی سنگینی را شروع کرده و درصدد است تا با گروگان‌گیری ذهن ملت، نا امیدی را در جامعه ایجاد کرده و در نهایت جدایی ملت از حاکمیت را رقم بزند.

سردار پاسدار کریمی یکی از نقاط ضعف اقتصاد کشور را وابستگی به درآمدهای نفتی عنوان و بیان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که معیشت‌مان به نفت گره خورده است.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم باید به حق باشد و مسئولان گوش شنوا برای شنیدن آن‌ داشته باشند، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور در کنار مردم و به دنبال مطالبات مردم هستند و هیچ وقت در مقابل مردم قرار نمی‌گیرند. دشمنان از مطالبه های مردم موج سواری می کنند و آنها را بیراهه می برند، همانطوری که در حوادث و اغتشاشات دی ماه دشمن در یک عملیات روانی سنگین مطالبه مردم را به بیراهه برد.

فرمانده سپاه روح‌الله تاکید کرد: سپاه و بسیج و نیروهای مسلح در کنار مردم هستند، تمام دستگاه‌ها و قوا قبل از اینکه مشکلات به کف خیابان‌ها برسد باید به فکر آنها باشند.

سردار پاسدار کریمی ادامه داد: باید زمینه های ایجاد جنگ های اقتصادی را همچون دنیا طلبی، فساد و فساد زدگی، مصرف گرایی بی رویه، استفاده نادرست از منابع انرژی، نگاه به غرب و اعتماد نکردن به توان داخلی را از بین ببریم.

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه مردم با اصل نظام اسلامی مشکل ندارند و مدافع کشور و انقلاب خود هستند، خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس یکی از دلایل پیروزی ما روحیه خودباوری و تکیه به درون بود، امروز هم با جدی گرفتن توصیه های رهبری از این جنگ اقتصادی با موفقیت بیرون می آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات