مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: الگوگیری از مشی شهیدان رجایی و باهنر بسیاری از مشکلات مدیریتی امروز را حل می کند، هفته دولت فرصتی است تا دولت که خدمتگزار مردم ایران است به بیان دستاوردهای خود بپردازد.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۹۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه، مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه الگوگیری از مشی شهیدان رجایی و باهنر بسیاری از مشکلات مدیریتی امروز را حل می کند، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا دولت که خدمتگزار مردم ایران است به بیان دستاوردهای خود بپردازد و اقدامات خود برای پیشرفت کشور را بیان کند.

به گزارش بسیج رسانه،"مسعود بصیری" مسئول بسیج رسانه با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: این هفته یادآور اقدامات شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است که با فداکارهای خود در عرصه خدمت به مردم، سنگ بنای خدمات صادقانه برای پیشرفت همه جانبه کشور را بنا نهادند که باید الگویی مدیران امروز قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: دولت شهید رجایی که بعد از دوره پر فراز و نشیب در کشور شکل گرفت، اولین دولتی بعد از انقلاب بود که با وجود تمام بحران های موجود با معیاری انقلابی به خدمت بی شائبه به مردم همت نهاد و در دوره خود موفق به انجام خدمات بی شماری به کشور و مردم شد.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه الگوگیری از مشی شهیدان رجایی و باهنر بسیاری از مشکلات مدیریتی امروز را حل می کند، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا دولت که خدمتگزار مردم ایران است به بیان دستاوردهای خود بپردازد و اقدامات خود برای پیشرفت کشور را بیان کند.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام دولت ها خدمات و کاستی هایی داشته اند که در این بین رسانه ها باید با رویه ی مطالبه گری در عین بیان کاستی ها اقدامات انجام شده را نیز پوشش دهند.

 

بصیری گفت: رسانه ها امروز وظیفه سنگیتری دارند، چراکه دشمنان سعی در ناامید کردن مردم از نظام دارند، بنابراین رسانه ها باید با بیان اقدامات انجام شده توسط دولت و نظام و پیشرفت ها کشور طی 40 سال گذشته این توطئه را خنثی کنند، البته این امر منافاتی با انتقاد و بیان کاستی ها ندارد و رسانه با انجام رسالت خود در این راستا باید به حل مشکلات و نواقص بپردازند.

 

وی اظهار کرد: رسانه ها باید بدانند که اطلاع رسانی دقیق، موثر، بی غرض، کارشناسانه و ... در زمینه های مختلف کمک مسئولان است و دولتمردان نیز باید با سعه صدر و آغوش باز پذیرای انتقادات سازنده رسانه ها باشند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه در پایان متذکر شد: هفته دولت برای خبرنگاران بهترین فرصت است تا به بررسی کارنامه دولت بپردازند و با روحیه مطالبه گری عملکرد دولت را نقد کنند تا دولت به شاخص اصلی انقلاب نزدیکتر شود.،



ارسال نظرات