امام جمعه موقت میامی :

همدلی بین مردم و مسئولان راه برون رفت از مشکلات است

امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه امروز دشمنان یک نوع جنگ اقتصادی تمام عیار را به ما تحمیل کرده‌اند، گفت: همدلی بین مردم و مسئولان راه برون رفت از مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۱۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،حجت‌الاسلام مجید بخشی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت میامی با حضور استاندار سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان کارمند، بیان کرد: در هفته دولت باید خدمات دولت به مردم ارائه شود و مسئولان در این هفته توجه بیشتری به حل مشکلات داشته باشند، از سوی دیگر باید در نظر داشت که راه برون‌رفت از مشکلات، همدلی بین مردم و مسئولان است.

وی افزود: حضور بیشتر مسئولان در بین مردم طی ایام هفته دولت به‌خصوص در روستاهای محروم‌ میامی می‌تواند به این همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان کمک شایانی کند.

امام‌جمعه موقت میامی گفت: رسیدگی به مشکلات روستاها یکی از مسائلی است که در زمره مطالبات مردم شهرستان قرار داشته و اجر معنوی و اخروی نیز برای دولتمردان به همراه دارد.

بخشی خواستار توجه بیشتر به پروژه‌های نیمه‌تمام میامی نیز شد و گفت: این شهرستان به دلیل نوپا بودن نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار