با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، به مناسبت هفته دولت، پروژه های عمرانی و اقتصادی در دهستان طرود افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۴۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این برنامه، ابتدا طرح بهسازی و زیرسازی معابر روستای طرود، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان و ۱۸۰۰ متر زیرسازی و ۱۸۰۰ متر آسفالت که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده افتتاح گردید.
سپس طرح بهسازی معابر روستای بیدستان با اعتبار ۳۹۰ میلیون تومان، ۲۴۰۰ متر جدولکاری و ۱۵ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با حضور معاون استاندار و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
افتتاح طرح بهسازی و اصلاح معابر روستای مهدی آباد با ۳۴۰۰ مترمربع زیرسازی و ۲۴۰۰ مترمربع آسفالت با ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌ها بود.
افتتاح شرکت معادن کیان کانیار (تولیدکننده کنسانتره سرب ومس از خاک معدن چشمه حافظ به ظرفیت ۱۴۷۴ تن در سال) با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیون ریال در دهستان طرود، بالادست روستای بیدستانبا حضور فرماندار شاهرود و سرپرست دفتر امور روستایی استانداری سمنان برگزار گردید.
در ششمین روز هفته دولت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به بخش بسطام سفر و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این بخش را افتتاح خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها