خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: جنگ اقتصادی برعلیه انقلاب ثمره سال‌ها برنامه‌ریزی استکبار است و نباید تصور کرد که دشمن جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی را امسال آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۹۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، باقر رحمانی در آیین یادواره ۱۹۲ شهید اصناف شهرستان گرگان اظهار کرد:  در هفته مبارک بسیج اصناف با همت اقشار صنوف زحمت‎کش و پرتلاش حامیان انقلاب اسلامی  این مراسم برگزار شدهداست.

وی تصریح کرد:  امروز کنگره ۱۹۲ شهید بازاریان گرگان را برگزار کردیم تا مسیر ایثارگران اصناف در حرکت‌های انقلاب اسلامی گم نشود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای گفتمان ایثار و شهادت در سطح جامعه است تا بتوانیم گامی کوچک در مسیر زنده نگه‎داشتن یاد شهدا برداریم.

رحمانی افزود: دشمن در تمامی طراحی‌ها برای برهم زدن اقتدار جمهوری اسلاپی برنامه داشته و در تمامی عرصه‌ها به گفته مقام معظم رهبری با شکست روبه‌رو شده است.

وی گفت: دشمن هزینه زیادی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام داده ولی نتوانسته هیچ‎گاه به هدف نهایی خود برسد و حتی در منطقه نیز این شکست‌ها ملموس است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: ملت بزرگ ایران در برابر توطئه‌های استکبار همواره ایستاده و این مهم باید ما را امیدوار کند تا به سمت اهداف عالیه انقلاب اسلامی حرکت کنیم.‌

رحمانی گفت: نقش بازاریان و اصناف از قبل از پیروزی انقلاب و تثبیت نهضت امام (ره) و پس از آن در دوران دفاع مقدس مشهود بوده است.

وی با بیان اینکه نباید تصور کنیم که جنگ اقتصادی دشمن از امروز آغاز شده، افزود: امروز در عرصه‌های جنگ نرم، جنگ‌های نیابتی، سیاسی و دیپلماسی و اقتصادی در حال مبارزه با دشمن هستیم و دشمن سال‌ها در این عرصه‌ها برنامه‌ریزی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: از ۲۹ مرداد ماه هفته بسیج اصناف آغاز شده و امروز به مناسبت هفته بسیج اصناف شاهد برگزاری این همایش هستیم./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها