معاون امور روحانیون سیپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

محبت به اهل بیت(ع)باید در زندگی ما جاری باشد

معاون امور روحانیون سیپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محبت به اهل بیت( ع) کفاره گناهان است و حسنات را چند برابر می کند.
کد خبر: ۹۰۵۱۵۱۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، معاون امور روحانیون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این تجمعی که امروز توسط عاشقان، محبان اهل بیت  و ولایتمداران برگزار شده است را گرامی میداریم و پیشا پیش عید بزرگ سعید غدیرخم را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم.
 
وی حضور مردم در گرما را جهت درک بهتر از غدیرخم عنوان کرد و افزود: ما آن سرزمین را ندیده ایم اما مردم در این سرزمین ساعتها نشستند، سخن پیغمبر(ص) را گوش دادند وقتی قرار شد با امیرالمومنین (ع) بیعت کنند تا پاسی از شب مردم، هم زن و هم مرد در آن سرزمین حضور داشتند.
 
رضایی ادامه داد:  خوش به سعادت افرادیکه مسیر حق را پیمودند، خوش به سعادت افرادیکه فهمیدند اگر قرار باشد نزد اهل بیت(ع) عزیز باشند باید به پیغمبر و آلش احترام بگذارند، انسانهایی هستند، انسانهایی بودند و انسانهایی خواهند بود که مسیر عزت نفس خودشان مسیر پیامبر و آل پیامبر را طی می کنند، خداوند در سینه ما محبت به پیامبر (ص)را قرار داده که این افتخار بزرگی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید محبت به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را در همه زندگی خود احساس کنیم، بیان کرد: خوش به سعادت افرادی که این محبت را داشته و در هر حالی آن را احساس می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی اعلام محبت میکنیم به نبی مکرم اسلام و اهل بیت ایشان، باید این محبت در زندگیمان نیز نقش داشته باشد و آثار آن نمایان باشد و زندگیمان بر اساس فرمایشات ایشان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه افتخار اصلی برای انسان‌ها ماندن در راه پیغمبر(ص) است، گفت: این که برخی در ابتدا اظهار محبت کرده و در ادامه شانه خالی کنند درست نیست همانگونه که شهدای کربلا تا پایان پای این محبت ایستادند و به اوج کرامت انسانی رسیدند.

در ادامه این مراسم، آیین بازسازی واقعه غدیر خم و خطبه خوانی غدیر به صورت نمادین ۲۰۰ نفر از هنرمندان و گروه‌های هنری بسیج این شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات