عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: شرایط تورم و گرانی و وضعیت معیشتی مردم نشان از این دارد که دولت برنامه جدی برای مقابله با شرایط فعلی نداشته است.
کد خبر: ۹۰۵۱۵۴۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهره الهیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد دولت در یکسال اخیر، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی به نظر می‌رسد دولت باید تحول جدی در برنامه‌های اقتصادی خودش داشته باشد و استیضاح دو وزیر در یک ماه اخیر نشان از این دارد که نمایندگان مردم از عملکرد دولت در عرصه اقتصادی راضی نبودند.

وی افزود: در شرایطی که ما در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌بریم از دولت انتظار می‌رود برنامه جامع اقتصادی خود را با توجه به شرایط آینده و رویکرد آینده‌نگرانه تدوین کند.

+بیشتر بخوانید: یک نماینده: سوال از رئیس‌جمهور حق قانونی مجلس است

الهیان با اشاره به انتظارات مردم و رهبر انقلاب از مسئولان، خاطرنشان کرد: در شرایط حال حاضر اگر برنامه جدی نداشته باشیم قاعدتا دچار مشکلات جدی خواهیم شد و در حال حاضر هم مردم این مشکلات را احساس می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: تورم، گرانی و وضعیت معیشتی مردم نشان از این دارد که دولت برنامه جدی برای مقابله با شرایط فعلی نداشته است و اگر عملکرد قوی نداشته باشد این ناکارآمدی استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به موضوع مفاسد اقتصادی و لزوم برخورد با آنها گفت: دولت در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید جدیت بیشتری داشته باشد. انضباط مالی و اداری می‌تواند از مقدار زیادی از مفاسد اقتصادی جلوگیری کند که البته این مهم اتفاق نیافتاده و ما اکنون با مفسدان اقتصادی مواجه هستیم .

ارسال نظرات