رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صحبت دیروز رییس جمهور مبنی بر اینکه "دولت را تنها نگذارید"، گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون‌های مختلف اعلام کرده ایم، ولی پاسخی دریافت نکرده ایم!
کد خبر: ۹۰۵۱۷۴۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در اجلاسیه شهدای اصناف، کارمندان و کارگری در استان البرز از مسئولین به خاطر برگزاری این اجلاسیه در مسجد تشکر کرد و گفت: شعار مسجد محوری باید در عمل محقق گردد و مسجد همانند قبل باید محور انجام برنامه‌ها باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به ایستادگی شهیدان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهیدان به ما راه ایستادگی و استقامت را آموختند و خواست خداوند بود که شهیدان دوران دفاع مقدس به شهیدان مدافع حرم پیوند بخورند.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی نشستن پای مکتب شهداست. همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان تا پای جان ایستادگی کردند و ما هم اگر شاگردان خوبی باشیم راه را ادامه داده و در مقابل مشکلات ایستادگی می‌کنیم.

غیب پرور ضمن اذعان به افزایش مشکلات اقتصادی مردم افزود: مشکلات اقتصادی جامعه فزونی یافته، اما بین پاسداری از اصل انقلاب و انتقاد فرق است مردم پای این انقلاب که ادامه قیام امام حسین علیه السلام است ایستاده اند و تردیدی نداشته و ندارند.

غیب پرور با اشاره به صحبت دیروز رییس جمهور مبنی بر اینکه "دولت را تنها نگذارید"، گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون‌های مختلف اعلام کرده ایم، ولی پاسخی دریافت نکرده ایم!

وی در همین رابطه افزود: شما اگر بخواهید تنها نیستید؛ فرهیختگان بسیج در اصناف، پزشکی و صنعت و اقشار مختلف بسیج در خدمت شما هستند، اما راه بسته است، راه را باز کنید بسیج متعلق به نظام و نسخه شفابخش است. شما بخشی از توانایی بسیج را در عرصه سازندگی و در زلزله کرمانشاه دیده اید و مردم حلاوت خدمت رسانی بسیج را چشیده اند.

وی در ادامه ضمن تشکر از سازمان تعزیرات و قوه قضاییه گفت: در دو هفته گذشته بسیج به موضوع احتکار کالا‌های اساسی ورود کرده و همه نتایج آن را دیدند، اما هنوز مبارزه ادامه دارد و مسئولان باید تا رسیدن کالا‌های احتکار شده به دست مردم تلاش خود را ادامه دهند.

* احتکار کنندگان همانند داعش هستند

غیب پرور در پایان ضمن داعشی خواندن احتکار کنندگان افزود: کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند همانند داعش هستند و به مردم رحم نمی‌کنند، ولی در مقابل اصناف و بازاریان ما غیرتمند و دلسوز مردم هستند و نقش خود را در به ثمررساندن انقلاب اسلامی و کمک به دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

ارسال نظرات