تحقق پیگیری مطالبات مردم با حضور عمیلاتی

استاندار مازندران صبح امروز در جشنواره شهیدان رجایی و باهنر با انتقاد از کندی رسیدگی به امور مردم در برخی دستگاه های اجرایی از مدیران استان خواست: با حضور عملیاتی و افزایش بازدیدها پیگیر امور مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۶۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاندار مازندران صبح امروز در جشنواره شهیدان رجایی و باهنر با انتقاد از کندی رسیدگی به امور مردم در برخی دستگاه های اجرایی از مدیران استان خواست: با حضور عملیاتی و افزایش بازدیدها پیگیر امور مردم باشند.
محمد اسلامی همچنین کاهش دیوانسالاری با ایجاد میز خدمت را خدمتی در سالم سازی ادارات مازندران برشمرد و گفت: روند مجوز دهی به طرح های تولیدی و عمرانی با استعلام از مرکز دیتا سنتر اکنون به دو ماه رسیده است.
رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران هم دراین جشنواره با تاکید بر اینکه 8 برنامه اصلاح نظام اداری با هدف ایجاد دولت چابک، متعهد به آرمان ها و بدون فساد برنامه ریزی شده است افزود: 55 دستگاه اداری امسال مورد ارزیابی قرار گرفته و دستگاه خدماتی، حمایتی و اجرایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.
غلامی راد گفت: با ارزیابی انجام شده 35 دستگاه در وضعیت ضعیف، 3 دستگاه با شاخص ارزیابی خوب قرار گرفته و دستگاهی که بتواند امتیاز عالی کسب کند، شناخته نشد.
رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران بهبود شرایط کسب و کار، ارتقا سلامت اداری و اجرای طرح های عمرانی را از شاخص های ارزیابی و کارشناسی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها