در حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان

مراسم جشن عید غدیرخم برگزارشد

استاد حوزه و دانشگاه زاهدان گفت: ولایت امیر المومنین(ع) پایه‌ی تمام مبانی دینی است که امامت حق اهل بیت است.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم مراسم جشنی با حضور خواهران بسیجی طلبه در حوزه علمیه نرجس(س) شهرستان زاهدان برگزار شد،
 
در این مراسم آیت آلله اسکندری یکی از اساتید حوزه و دانشگاه زاهدان با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم مباحثی را پیرامون اینکه زمان‌هایی برای انجام اموری مبارک است و دارای برکات خاصی است که ما این ملازمت زمان و مکانی را قبول داریم؛ گفت:  ماه مبارک رمضان با فضیلتهای بسیارش یکی از این زمانها است که دعا به استجابت نیز نزدیک می باشد.
 
وی افزود: ماه ذی الحجه یکی دیگر از زمانهایی است که در تاریخ اسلام از عید قربان تا ۲۸ ذی الحجه نامگداری شده و حامل پیام بزرگ غدیر خم و  محور اصلی آن امیرالمومنین علی(علیه السلام) می باشد.
 
اسکندری ادامه داد: بنای اسلام پنچ چیز است و ولایت امیر المومنین(ع) پایه‌ی تمام مبانی دینی است بطوریکه هویت شیعه تماما به مسئله امامت مربوط می شود و  امامت نیز  حق اهل بیت(ع) است.
 
این مسئول بیان کرد: از امام صادق(ع)  نقل شده است، که هر کس دعای استجاب شده مرا می خواهد جمعی تشکیل دهدحتی به اندازه چند نفر محدود و امر مرا زنده کند و بیانگر مظلومیت ما اهل بیت(ع) باشد،  قطعا خداوند او را خواهد بخشید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار