خبرهای داغ:
سردار معروفی در این آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مینودشت ضمن تبریک هفته دولت، گفت: اگر منش شهیدان رجایی و باهنر را داشته باشیم می توانیم از بسیاری از مشکلات عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۶۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی در این آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مینودشت ضمن تبریک هفته دولت، گفت: اگر منش شهیدان رجایی و باهنر را داشته باشیم می توانیم از بسیاری از مشکلات عبور کنیم.

وی همچنین با تبریک عید سعید غدیر خم، عنوان کرد: غدیر رمز وحدت مسلمین است. انقلاب اسلامی ایران استمرار غدیر است که به عنوان ودیعه ای الهی به مردم کشور ما رسیده است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان فراموش نکردن ولایت و امامت را پیام غدیر عنوان کرد.

این مقام نظامی در ادامه سه مولفه را که باعث سرافرازی، عزت و شرف ملت ایران در دنیا شد را نام برد.

تمسک به ذات اقدس الهی، ایمان به ائمه اطهار و توسل به آنان اولین مولفه ای بود که وی برشمرد.

سرتیپ «حسین معروفی» وفاق ملی و وحدت حقیقی و وجود نازنین امامت و لایت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون را به عنوان دو مولفه دیگر مطرح کرد.

وی یادآور شد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ نابرابر هشت ساله هر زمان که تمسک به قرآن، پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت سرلوحه کار مومنان قرار گرفت استقامت کردیم و توانستیم با دشمن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه نینوا با بیان این مطلب که در دوران دفاع مقدس فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ اهل بیت (ع) بود، تصریح کرد: به واسطه خدا محوری و توسل واقعی به ائمه اطهار فرهنگ عاشورایی در جنگ هشت ساله تکرار شد. بعد از واقعه کربلا به جز در جنگ نابرابر هشت ساله جایی را سراغ نداریم که رزمندگان برای جان دادن از یکدیگر سبقت بگیرند و این از خدا باوری نشات گرفته است.

وی در خصوص وفاق و وحدت نیز خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما با حضور مذاهب و اقوام مختلف شکل و قوام گرفت. ما این حضور قاطبه مردم را در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم.

ما ثابت کردیم که هر زمان و مکان که اعتقادات مان در خطر باشد از هر گرایش سیاسی، قومیت و مذهبی که باشیم در زیر یک پرچم قرار می گیریم و در مقابل دشمن متحد ایستادگی می کنیم.

سردار معروفی با اشاره به فتنه های 88 و دی ماه 96 گفت: مردم در این وقایع به خواص و نخبگان نگاه نکردند و در واقع از امام خود تبعیت کردند.

وی افزود: اگر مراقبت کنیم دیگر کربلایی اتفاق نخواهد افتاد. نگاه مان باید به امام مان باشد.

فرمانده سپاه نینوا در خصوص مدیریت صحیح انقلاب در حیات 10 ساله امام خمینی (ره) و در عصر حیات امام خامنه ای نیز عنوان کرد: این مدیریت ملت ما را از سایر ملت ها متمایز کرده است.

وی افزود: اگر امروز عراق موفق شده است پنج استان خود را از شر وجودی داعش پاکسازی کند و یا سوریه هشت سال موفق شده است از جنگ نابرابر سربلند بیرون بیاید به این خاطر است که با تبعیت از نظام جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از نظام سیاسی و الهی می پردازد.

سرتیپ «حسین معروفی» با بیان این که قوی تر از فرهنگ اسلام جایی را سراغ نداریم خاطر یادآور شد: در راس ما مرجعیت شیعه حضور دارد اما برای «غزه» که یک شیعه هم ندارد جز کشور ما هیچ کشوری تلاش نکرده است و این از اسلام ناب محمدی برگرفته شده است.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد که دشمنان ما ایمان ما را هدف قرار داده اند و سعی دارند از طریق فضای مجازی به اهداف شوم خود دست یابند.

سردار معروفی در خاتمه سخنانش از مجاهدت های سرهنگ پاسدار «رمضانعلی قاسم پور» در دوره مسئولیتش در شهرستان مینودشت قدردانی کرد و سرهنگ دوم پاسدار «یعقوب مصطفی لو» را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت معرفی کرد.

وی خطاب به فرماندهان نواحی سپاه عنوان کرد: برای خدمت به مردم هیچ نیازی به اجازه از من ندارید.

این مقام مسئول نظامی سپاه را تکیه گاه و خانه مردم معرفی کرد و تاکید کرد گوش شنوای مردم باشید و در برابر آنان سعه صدر داشته باشید./مینو خبر

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها