همزمان با ششمین روز از هفته دولت، پروژه های عمرانی بخش بسطام توسط معاون استاندار و فرماندار شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۹۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، معاون استاندار و فرماندار شاهرود به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به بخش بسطام سفر کرد.
فرماندار شاهرود و امام جمعه بسطام، در ابتدای این سفر یک روزه با حضور در گلزار شهدای بسطام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و پس از غبارروبی مزار مطهر شهدا، به افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی و کنگ زنی یک پروژه پرداختند.
براساس این گزارش، افتتاح ساختمان پانسیون پزشک بسطام که جزو ۵۵ پروژه طرح تحول سلامت است؛ با مساحت ۸۱ متر و بااعتبار ۱۲۵ میلیون تومان و افتتاح خانه ورزشی روستای میان آباد با حضور فرماندار شاهرود و امام جمعه بسطام انجام شد.
در ادامه پروژه پرورش گوساله پرواری، با صد راس گوساله، روژه بهسازی و اصلاح معابر روستای علی آباد بسطام با اعتبار ۳۲۲ میلیون تومان و خانه عالم روستای علی آباد افتتاح شد.
افتتاح پروژه آب آشامیدنی روستای حسین آباد که بطور نمادین در خانه یکی از شهدا افتتاح شد، افتتاح پروژه گاز رسانی به واحد گاو شیری علیرضا سلیمانی، احداث واحد مسکونی خانم مریم شادکام (خانواده دو معلول)، از دیگر پروژه‌هایی بود که در ششمین روز از هفته دولت توسط فرماندار شاهرود افتتاح شد.
براساس این گزارش، در سفر یک روزه فرماندار شاهرود به بخش بسطام، پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای ابر با مساحت ۲۰ متر مربع؛ با هزینه ۷۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات ملی، افتتاح پاسگاه محیط بانی جنگل ابر با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، کلنگ زنی آبخیزداری حوزه ابر، منطقه قطری با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.
افتتاح آسفالت محور ورودی کلاته خیج با مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان، افتتاح پارک کودک شهر کلاته خیج با مساحت ۱۸۴۲ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و افتتاح پروژه حفر و تجهیز یک حلقه چاه تامین آب شرب شهر کلاته خیج با ۲۰۰۰ میلیون ریال اعتبار داخلی و ۲۰۰۰ ملیون ریال اعتبارعمرانی، نیز در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود با بیان اینکه تامین آب شرب و آب کشاورزی، مهم‌ترین اولویت شهرستان شاهرود است، بیان کرد: باید به سمت تامین آب مورد نیازمان حرکت کنیم و با تعامل و هم افزایی این کار را به پیش ببریم.
محمد کرم محمدی تاکید کرد: رسانه ها، اهل قلم، صداو سیما و... همه باید این اولویت شهرستان که تامین آب شرب و کشاورزی است را مدنظر قرار دهند و در مسیر پیشرفت در این حوزه، اقدام کنند.
وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه حوزه آبخیزداری، اظهار کرد: امیدواریم هر روز شاهد چنین طرح‌هایی در کانون‌های جمعیتی و زیست محیطی مناسب باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها