خبرهای داغ:
جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت:عربستان از ما ناراحت است که یک افسر ایرانی راهبرد یک ابرقدرت را عوض می کند و این قدرت نفوذ ایران است که می فهمد و آمریکا هم از این ناراحت است.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۹۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد شعبانی در مراسم بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز ملی مبارزه با تروریسم در مسجد امام حسین (ع) محله باغزندان شاهرود با تبریک عید غدیر با اشاره به روایتی که غدیر در آسمان‌ها مشهورتر از زمین است افزود: امروز افتخار شیعه این است که پیرو امام صادق است و شیعه در غدیر متولد، در عاشورا به حرکت درآمد و تا انتظار مصلح باید آماده باشند.
وی با اشاره به خاطره‌ای از آقای قرائتی در سیستان گفت: وی در مجلسی که علما اهل سنت حضور داشتند سخنرانی کردند که از او تجلیل شد اما، هنگام بلند شدن از جایگاه مجری گفت: حیف که شیعه هستی و آقای قرائتی دوباره نشست و یک دقیقه وقت برای پاسخ خواست.
وی افزود: آقای قرائتی گفت، قبل از زمان پیامبر که مذاهب نبوده است و بعد از پیغمبر بوجود آمده است و ما به اولاد او و وصیش اقتدا کردیم همان موقع و شما ۱۰۸ سال بعد به علما خودتان شافعی، حنبلی و مالکی و السابقون السابقون اولائک المقربون.
شعبانی ادامه داد: پس ما پیش قدم هستیم و اهل بیت هم یتطهرکم تطهیرا هستند و یازده امام ما شهید شدند و این سه علت برای اینکه چرا شیعه هستیم و آن‌ها مات و مبهوت ماندند که چه شد و این یک دقیقه اثرش از ما آن سخنرانی بالاتر بود.
وی با بیان اینکه رجایی جوری سوخته بود که از روی دندان طلایش همسرش او را شناسایی کرد و این عمق کینه منافقین نسبت به شما مردم است به سخنان جان بولتون اشاره کرد و گفت: سه ماه پیش گفت: بحران اقتصادی در ایران خواهد شد و امروز در دوران سختی هستیم.
وی با اشاره به خصلت انقلاب افزود: خصلت انقلاب اسلامی این است هر که لباس تقوا نداشت، بیرون می‌شود و ریزش دارد و از این مشکلات سخت‌تر هم داریم و امتحان خواهیم شد و خدا گفته است و وعده خدا حق است که اگر محکم بایستید بدون شک پیروز هستید.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه مدیران پاک دست بسیار داریم، اما فضای مجازی پر از جنایات عده‌ای قلیل است به بلوک بندی جدید در جهان اشاره کرد و افزود: ما تا امروز تنها بودیم، اما اکنون وزیر خارجه ایتالیا تهران می‌آید و به فارسی می‌گوید «بگید قاسم برگردد.» ما حمایت می‌کنیم از مردم مظلوم منطقه چه سنی باشد چه شیعه.
جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه ما در این چهل سال عمر انقلاب هم پیش روندگی داشتیم هم پیش برندگی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس یک نهال بودیم که ایستادیم و الان که چهل سال داریم تنه می‌زنیم به ترامپ.
وی تاکید کرد: امروز ما در نوک پیکان حرکت مظلومان و مسلمان جهان هستیم و یمن و سوریه و بحرین و عراق در کنار ما هستند و تحریم‌های ناجوانمردانه هزینه‌ای است که برای جلودار بودن انقلاب نصیب ما شده است.
وی افزود: امروز روسیه و چین با ماست و دارد بلوکی درست می‌شود و منطقه آبستن نظم جدیدی است البته بر مبنای منافع اسلام نه منافع رژیم صهیونسیتی.
شعبانی با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از همه به رشادت شهدا نیاز بود کاش بودند گفت: امروز مردم و ملت ما خوب پای کار آمدند، اما برخی اموال و نیاز مردم را احتکار می‌کنند و اینکار استفراغ است که باید بیاید، حال هر کسی هست، سنت الهی است و برای ورود به دهه پنجم انقلاب آماده‌تر می‌شویم.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه انسانی که به چهل سال برسد به بلوغ کامل رسیده است اظهار کرد: امسال هم سال چهلم انقلاب است و استکبار گفت: ما نمی‌گذاریم، اما آن‌ها فکر میکنند می‌توانند نور خدا را خاموش کنند که خدا می‌گوید نمی‌تواند و خدا اراده کرده است.
وی ادامه داد: عربستان از ما ناراحت است که یک افسر ایرانی راهبرد یک ابرقدرت را عوض می‌کند و این قدرت نفوذ ایران است که می‌فهمد و آمریکا هم از این ناراحت است.
وی با بیان اینکه فشار هست و بیشتر هم خواهد شد اضافه کرد: ما اهل بیت داریم و نباید فکر کنیم تنها هستیم و این مشکلات، فساد و احتکار هم زمان علی علیه‌السلام هم بوده است، ما در حال آزمایش هستیم و باید محکم باشیم.
شعبانی با اشاره به منافقین مزدور گفت: امروز منافقین در اختیار عربستان هستند و دیروز در اختیار آمریکا بودند و اول هم بدون یونیفورم در اختیار عراق بودند.
وی بیان کرد: همه این آمادگی‌ها برای این است که امام زمان بیاید و ما آماده باشیم و همه حرکات ما باید به ظهور حجت منتهی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها