خبرهای داغ:
حسنعلی نوروزی مسئول امور مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین

10هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در قزوین توزیع می شود

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، طرح بزرگ ضیافت علوی با طبخ و توزیع 10‌هزار پرس غذای گرم دراستان قزوین اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۰۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین،  10هزار پرس غذا به همت نمایندگی آستان قدس رضوی قزوین، شبکه جوانان رضوی استان قزوین، کمیته امداد امام خمینی(ره)قزوین و کانون های خادمیاری با هدف پاسداشت واقعه غدیر و گرامی‌داشت سنت ائمه اطهار(ع) مبنی بر اطعام مؤمنان در روز عید غدیر، در بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع خواهد شد.

وی گفت: طرح بزرگ ضیافت علوی با طبخ و توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر است که در شهرستان های قزوین، البرز، بوئین زهرا، آوج و اقبالیه اجرایی می‌شود و امیدواریم با حمایت خیران و نیکوکاران بتوانیم در سال‌های آینده این طرح را گسترش دهیم.

مسئول امور مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین اظهار کرد: بیان این‌ که هدف از اجرای این طرح بزرگ، آغاز فصلی نو در انجام کارهای خیرخواهانه است و اطعام مؤمنان در روز عید غدیر ریشه در سنت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

وی با اشاره به آثار و برکات اطعام در روز عید غدیر خم، عنوان کرد: امام صادق(ع) در روایتی بیان می‌کنند که غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک ‌میلیون پیامبر و صدیق در رأس آنها خود ائمه معصومین(ع) و یک ‌میلیون شهید در رأس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا و یک‌میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد. (بحار ج۶ ص ۳۰۳)

 

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها