مسئول دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در چهارمین همایش مشترک روحانیون نیروهای مسلح استان غدیر را عامل وحدت دانست و گفت: غدیر سرمایه‌ای است که فرهنگ شیعه از آن شکل‌گرفته است، ولی این واقعه، تنها مختص شیعیان نیست، بلکه سرمایه‌ای است که در اختیار تشیع است تا آن را به دیگران منتقل سازد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۲۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سعیدی افزود: در طول تاریخ به وضوح دیده شده که مهم ترین و سخت ترین کار انتقال رهبری از فردی به فرد دیگر است و حتی در صدر اسلام نیز انتقال رهبری از پیامبر(ص) به امام علی(ع) نیز با مشکلات زیادی همراه بود.

وی ادامه داد: مسئله مهم امروز توجه به متغییرهای تاثیر گذار زمان است که مهم ترین آن در عصر حاضر تغییر نسل ها، تغییر وسیع در فناوری و ارتباطات، امپراطوری رسانه ها و فشار استکبار برای سلطه فرهنگی است.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در طول رهبری خودشان در صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل مسایل مختلف گوناگون و در اسقرار و نهادیه سازی انقلاب و هدایت آن در عرصه های بین المللی تلاش های فراوانی انجام دادند و با راهنمایی های داهیانه خودشان موجب رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی شدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تکلیف ما سخت است و با هوشیاری و بصیرت باید با جنگ نرم دشمن مقابله کرد تا بتوانیم این مسیر را تا اخر ادامه داده و از و انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها