خبرهای داغ:
استاندار قم:

ایمنی جاده‌ها باید در اولویت قرارگیرد

استاندارقم با بیان اینکه ایمن کردن راه‌ها باید در اولویت کار قرار بگیرد گفت: اگر راه‌ها ایمن باشد هزینه‌هایی که به کشور تحمیل می‌شود نیز کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۴۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
ایمنی جاده‌ها باید در اولویت قرارگیرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمهدی صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌هایی که در این مجموعه انجام شده است بسیار پسندیده است، همچنین فعالیت‌های دیگری هم وجود دارد که باید انجام شود.

وی با اشاره به بحث اعتبارات توافق شده اظهار کرد: باید جدیت بیشتری برای جذب این اعتبارات صورت بگیرد که بتوان از طریق آن‌ها پروژه‌هایی را که پیش رو داریم به اتمام برسانیم.

استاندار قم با اشاره به ضرورت نوسازی راه‌های استان قم گفت: این موضوع بسیار اهمیت دارد، ولی قبل از آن باید دستورالعمل‌هایی که در راستای نگهداری وجود دارد بازنگری شود تا از طریق آن عمر استفاده از جاده‌ها بیشتر شود.

وی با اشاره به وجود ۵۷ هزار وسیله نقلیه فرسوده گفت: این مقدار کمی نیست پس باید اعتباراتی برای تعمیر آن‌ها جذب شود، برخی از این وسایل نقلیه برای تعمیر جای هیچ درنگی ندارند.

صادقی با بیان اینکه ایمن کردن راه‌ها باید در اولویت کار قرار بگیرد ادامه داد: اگر راه‌ها ایمن باشد هزینه‌هایی که به کشور تحمیل می‌شود نیز کاهش می‌یابد و این موضوع ارتباط مستقیمی با هزینه‌های کشور دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار