خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قم:
معاون امورعمرانی استانداری قم با بیان برخی از مشکلات شرکت‌های مسافربری گفت: به زودی با احداث کمربندی قم که فاز اول آن ۳ سال طول خواهد کشید مشکلاتی که میدان ۷۲ تن برای چهره شهر ایجاد کرده است برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۴۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
پروژه کمربندی قم کلنگ زنی می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان قم، با اشاره به ایمنی جاده‌ها گفت: در این زمینه پروژه‌های بسیار پسندیده‌ای ارائه شده و به بهره برداری رسیده است.

بهشتی با بیان اینکه مردم از وضعیت جاده‌ها گلایه دارند و توقع دارند که به وضعیت مطلوبی برسد اظهار کرد: در این حوزه ۱۵ هزار میلیارد هزینه نیاز است که از آن باید ۸ درصد به نگهداری جاده‌ها اختصاص داده شود که این عدد کمی نیست و نیازمند بودجه و اعتبارات زیادی است.

معاون امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه برخی از جاده‌های استان توجه را از سایر راه‌ها منحرف کرده بود، گفت: استان قم از نظر جاده و راه‌های مواصلاتی وضعیت خاصی دارد، همچنین در حوزه راه‌های روستایی برای افزایش کیفیت و ایمنی جاده‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به موضوع حمل و نقل کالا و مسافر گفت: مشکلات پایانه‌ای که در آزادراه قم-تهران بوده است برطرف شده است و می‌توان از آن بهره برداری کرد تا کامیون‌ها کمتر وارد شهر شوند.

بهشتی با بیان برخی از مشکلات شرکت‌های مسافربری اظهار کرد: به زودی با احداث کمربندی قم که فاز اول آن ۳ سال طول می‌کشد مشکلات میدان ۷۲ تن برطرف خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها