فرمانده سپاه شهرکرد خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر در شهرکرد

همزمان با عید ولایت و امامت؛‌ واقعه غدیر با حرکت کاروان های غدیریه در شهرکرد بازسازی و بازروایی شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۶۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری، با اعلام این خبر گفت: امسال نیز برای هفتمین سال متوالی واقعه بزرگ غدیر به صورت هنرمندانه با مشارکت بسیجیان و هیئت های مذهبی در شهرکرد بازسازی و بازرویی شد.

انصاری، تصریح کرد: بیشتر مشکلات جامعه اسلامی به خاطر فراموشی اهداف و فلسفه غدیر بعد از حجه الوداع پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و سفارش های آن حضرت به مسلمین در تبعیت از خط ولایت و امامت است.

وی، افزود: بیان فلسفه غدیر به صورت هنرمندانه می تواند نقش بسزایی در تبیین اهداف و منظورهای این واقعه بزرگ تاریخ اسلام و بشریت داشته باشد.

وی، از همه بسیجیان و هیئت های مذهبی شهرکرد که هرساله در انجام این برنامه با سپاه ناحیه این شهرستان همراهی و همکاری می کنند و از حضور پرشور و استقبال مثال زدنی مردم ولایتمدار شهرکرد و حومه از این برنامه معنوی تشکر کرد.

گفتنی است: سه کاروان غدیریه قبل از آغاز این مراسم از نقاط مختلف شهرکرد به سمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها و سپس به سوی محل مراسم جنب ترمینال آزادی حرکت کردند و با اجتماع باشکوه آنها، خطبه غدیریه روایت گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار