خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین

با عزم جدی در خدمت رسانی دشمن را مایوس می کنیم

اله بداشتی گفت: با عزم جدی در خدمت رسانی امیدواریم دشمن را مایوس کنیم و نشان دهیم که همچنان مردم ولایتمدار ما، حاکمیت را قبول داشته واز صیانت میهن اسلامی دفاع می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حمیدرضااله بداشتی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل بسیج رسانه بیان کرد: با توجه شرایط حساس کنونی که دشمنان با تمام توان خود و از طریق رسانه ها در تلاش هستند تا به نظام آسیب رسانده و مردم را به مسوولان بی اعتماد کنند همه باید هوشیار بوده و گوش به فرمان رهبری باشیم.

وی گفت: رسانه مهمترین و کارآمد ترین عنصر نظام است و در حوزه فرهنگ نقش کلیدی دارد و امروز که استکبار تلاش می کند به باورهای مردم خدشه وارد کند و به خیال خود نگذارد انقلاب چهلمین سال را جشن بگیرد، رسالت رسانه ها در خنثی کردن این توطئه ها سنگین تر شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اظهار کرد: اصحاب رسانه باید موجب تقویت امید در جامعه بوده و با توجه به شرایط خاص موجود و فشارهای بیرونی که از سوی دشمنان بوجود امده تا عرصه های اقتصاد و فرهنگ را با جنگ نرم و با رسانه های معاند بر مردم تنگ تر کنند، رسانه ها خودباوری و نشاط را در جامعه جریان دهند.

 اله بداشتی افزود: سپاه و بسیج دنبال حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب است دشمن می دانست اگر انقلاب بماند برای آنها نگران کننده است لذا با ترور، فتنه، جنگ نرم و جنگ اقتصادی همه توان خود را بکار گرفت تا نگذارد نظام راهش را ادامه دهد اما به لطف الهی، هدایت رهبری و همراهی مردم همه مشکلات را پشت سر گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: شهادت جوانان انقلابی و ایثار جانبازان موجب پیروزی در جنگ شد و امروز همه وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از آرمانها دفاع کنیم و امروز سپاه و بسیج چون گذشته همراه مردم است و تمام قد ایستاده تا به مردم در نقاط کمتر توسعه یافته خدمت کند و به بخشی از مطالبات آنها پاسخ دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بیان کرد: باید خدمات نظام با کمک رسانه ها بخوبی منعکس شود تا مردم در جریان همه امور قرار گیرند و اعتمادشان بیشتر شود.

اله بداشتی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت گذاری به مردم درصد برگزاری  رزمایش بزرگ محمدرسول الله با مشارکت ۱۵۰ گروه جهادی هستیم  و برای اینکار سازمان دهی مناسبی در همه شهرستانها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ۲۰ قشر بسیجی آمادگی خود را برای شرکت در این رزمایش اعلام کرده اند و با کمک خیرین برای مناطق شهری حاشیه نشین یا کم بهره خدمات سلامت، آموزشی، کارآفرینی فرهنگی و توانمند سازی پیش بینی کرده ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: کمک به معیشت و اشتغال، برگزاری اردوهای فرهنگی و خیمه های فرهنگی از برنامه های این رزمایش است و جغرافیای خدمت رسانی ما در حاشیه شهرها می باشد.

وی بیان کرد: با برپایی اردوهای یک تا ۱۰ روزه برنامه ها تعریف شده و در دوره های کوتاه، میان و بلند مدت در مسیر خدمت رسانی گام برداشته ایم.

این مقام مسوول عنوان کرد: با اجرای طرح کرامت هم کار خدمت رسانی تداوم خواهد یافت و با تشکیل میز خدمت و حضور مسئولان در میان مردم از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و در محل برای حل مشکلات اقدام می شود.

وی بیان کرد: نگاه ما این است که بسرعت خدمات محرومیت زدایی را ارائه دهیم و با کمترین زمان بیشترین خدمات رسانی به مردم داشت باشیم. 

اله بداشتی تصریح کرد: گروههای ما با آمادگی کامل در زمینه های آموزش های خود امدادی، دیگر امدادی، مقابله با حوادث غیر مترقبه را داشته و همچنین با آماده سازی بسته های حمایتی از سوی گروههای جهادی به شکل عزتمندانه توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: با کمک بسیج و سپاه ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی در مناطق بیابانی استان در محدوده شهرستان آبیک و بوئین زهرا تحت پوشش قرار گرفته و نهال کاری شده تا از توسعه بیابانی شدن اراضی جلوگیری شود زیرا اگر این روند بخوبی صورت نگیرد پدیده ریزگرد اینده استان و پایتخت را تهدید میکند.

وی بیان کرد: در آبیک و دشت الله آباد کاشت نهال انجام شده و جنگل کاری اتوبان از آبیک تا قزوین آغاز شده و نگهداری کمربند سبز در دستور کار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین یادآورشد: با عزم جدی در خدمت رسانی امیدواریم دشمن را مایوس کنیم و نشان دهیم که همچنان مردم ولایتمدار ما، حاکمیت را قبول داشته و از صیانت میهن اسلامی دفاع می کنند

 

 

۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها