نخستین اکوماراتن جنگل کشور در روستای ابر شاهرود با معرفی قهرمانان به کارخود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۱۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
  1. به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به حضور ۱۱۰ دونده مطرح کشور از هشت استان در این رویداد، افزود: پائولو ونتورینی دارنده رکورد گینس و نیز پائولو بارگینی هر دو از کشور ایتالیا نیز در این رقابت حضور داشتند.
    حمیدرضا حسنی با بیان اینکه این مسابقه در ۲ بخش ۲۱ و ۴۲ کیلومتر و در ۲ گروه آقایان و بانوان برگزار شد، تصریح کرد: در نیمه ماراتن آقایان، منصور بیات به مقام نخست دست یافته و رحیم قهرمانی و علی اکبر جلالی به ترتیب دوم و سوم شدند.
    وی ادامه داد: در ماراتن ۴۲ کیلومتر هم اکبر نقدی با ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه سکوی نخست را از آن خود کرد و احمد منصوری با ۲ ساعت و ۵۶ دقیقه و علی قره قیدی هم با سه ساعت و یک دقیقه در رده‌های بعدی جای گرفتند.
    حسنی با بیان اینکه در گروه بانوان در بخش ۴۲ کیلومتر فرزانه شریفی به نشان طلا دست یافت، اضافه کرد: رتبه نخست نیمه ماراتن بانوان نیز به زینب احمدپور رسید.
    وی با یادآوری اینکه در حاشیه این رویداد، ۱۲ رکابزن نیز در مسیر به رقابت پرداختند، افزود: در نهایت امجد قربانی توانست مسافت ۴۲ کیلومتری را زودتر از بقیه رقیبان پشت سر گذاشته و به خط پایان برسد.
    در این مسابقه ورزشکاران استان‌های تهران، البرز، زنجان، همدان، کرمان، گیلان، کردستان و سمنان حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها