لزوم رسیدگی به مسکن مهر بروجرد

خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: در مسکن مهر بروجرد مشکلاتی وجود دارد که مسئولان مربوطه باید برای رفع آنها اقدام کنند و از بار مشکلات در این منطقه ای که جمعیت زیادی زندگی می کنند کاسته شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۰۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امام جمعه بروجرد در خطبه های امروز نماز جمعه بروجرد گفت: آمریکا تهدید کرده است که به سوریه حمله خواهد کرد اما تنها چیزی که می تواند آمریکا را وادار به عقب نشینی کند، مقاومت مردم سوریه است.

 

حجت الاسلام سید علی حسینی  افزود: آمریکا و دیگر همدستانش فقط زبان زور را می فهمند و باید در برابر آنها ایستاد گی و مقاومت کرد تا عقب نشینی نماید.

 

وی با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور افزود: در این هفته رئیس جمهور در مجلس حاضر شد و نمایندگان سوالاتی از رئیس جمهور پرسیدند و رئیس جمهور هم به سوالات پاسخ داد اما عدم ارائه آمار صحیح به رئیس جمهور نگران کننده بود و ضروری است تا مسئولان آمار واقعی را ارائه دهند.

 

به گفته وی با توجه به مشکلات موجود در کشور نیاز است تا رئیس جمهور انسان هایی شایسته و مومن را در کابینه قرار دهد تا این افراد بتوانند با برنامه ریزی و ارائه راهکارها در صدد رفع مشکلات اقدام نمایند البته استیضاح 2 وزیر دولت نشانه تغییر در کابینه است.

 

خطیب نماز جمعه بروجرد تصریح کرد: در مسکن مهر بروجرد مشکلاتی وجود دارد که مسئولان مربوطه باید برای رفع آنها اقدام کنند و از بار مشکلات در این منطقه ای که جمعیت زیادی زندگی می کنند کاسته شود.

 

وی با انتقاد از وضعیت حجاب در بروجرد بیان کرد: وضعیت حجاب در بروجرد مناسب نیست و باید به این وضعیت رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات