خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:به مناسبت دهه ولایت و امامت عید سعید غدیر خم و هفته دولت پروژه های آبرسانی و خط انتقال به ۱۶ روستای هندیجان  با جمعیتی بالغ بر ۶۶۰خانوار و اعتبار ۲میلیارد و سیصد میلیون تومان و نماز خانه بین راهی امام رضا(ع)در روستای بوطاهری با احداث پل در محور هندیجان به دیلم افتتاح شدند.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۷۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، اجرای طرح ها و پروژه های آب رسانی به روستاهای هندیجان از اقدامات مهم و تاثیر گذار که جزعی از مطالبات مردم هندیجان بوده است.
 
کورش مودت در افتتاح پروژه های هندیجان اظهار کرد:همزمان با دهه ولایت و هفته دولت کلنگ زنی پروژه شبکه انتقال آب شرب در روستای چم مراد در جهت رفاه حال مردم انجام گرفته شدند و همچنین  مسابقات ورزشی با تفنگ بادی همراه با خانه های ورزش روستایی افتتاح و کلنگ دکل اینترنت پر سرعت هندیجان بر زمین زده شد.
 
وی افزود:لکه گیری وروکش آسفالت محور هندیجان به دیلم بطول ۵ کیلومتر باهمت اداره راه و حمل و نقل جاده ایی شهرستان با هزینه ۷۰۰۰میلیون ریال افتتاح شد.
 
وی بیان تجلیل از مسئولان نمونه هندیجان گفت:در روزهای پایانی هفته دولت از تعدادی از مدیران و مسئولان و کارکنان  دستگاههای ادارات هندیجان مورد تجلیل و هدایا و لوح تقدیر به آنها اهداء شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها