امام جمعه اشکذر در ادامه به دیدار اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و به آن عمل کنند، مطمئنا شاهد مرتفع شدن مشکلات خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۲۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم، گفت: ولایت بالاترین نعمت الهی و غدیر مهم‌ترین رخداد جهان اسلام و شیعیان بوده و معرفی و تبیین آن نیازمند دنیایی از گفتمان است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان افزود: در روز عید غدیر تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شد، مخالفان پیامبر (ص) در تلاش برای گرفتن رهبری اسلام بعد از ایشان بودند، چرا که پیامبر  اکرم (ع) پسر و جانشینی بعد از خود نداشت؛ اما با معرفی حضرت علی (ع) همه این توطئه‌ها از بین رفت.
وی ادامه داد: خداوند در عید سعید غدیر خم پرتویی از ولایت خود را به ائمه و معصومین (ع) خود داده است تا بتوانند مردم را هدایت و رهبری کنند که این پیامی از جانب خداوند به سوی مردم بود.
طالبیان ادامه داد: پیام دیگر غدیر ولایت پذیری بودن اهل ایمان است یعنی مردم با تمام وجود ولایت امام خود که از جانب خدا معرفی شده اند را بپزیرند.
امام جمعه اشکذر در ادامه به دیدار اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با دولت از رئیس جمهور، وزرا  و از اعضای هیئت دولت خواستند تا با تلاش و کوشش مضاعف و توکل بر خدا در حل مشکلات مردم بکوشند.
وی در پایان گفت: اگر مسئولان توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و به آن عمل کنند، مطمئنا شاهد مرتفع شدن مشکلات و سختی‌های معیشتی جامعه خواهیم بود.
ارسال نظرات