خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهور، به بسیج گفت:
سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و آحاد بسیج یکی از مهمترین اقداماتی که در دستور کار دارند کمک به حل مشکلات مردم و دستگاه های متولی در امور خدماتی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۹۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش بسیج؛ چندی پیش حسن روحانی در سخنان خود با اشاره به مشکلات اخیر کشور، گفت: «دولت را تنها نگذارید».

یک روز پس از این درخواست رئیس جمهور، سردار غلامحسین غیب پرور نسبت به این گفته روحانی واکنش نشان داد و صراحتاً گفت: «راه را باز کنید، شما تنها نیستید».

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: یش از یک سال است به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تریبون‌های مختلف اعلام کرده‌ایم ولی پاسخی دریافت نکردیم.

وی افزود: شما اگر بخواهید تنها نیستید؛ اقشار مختلف بسیج در خدمت شما هستند اما راه بسته است، راه را باز کنید بسیج متعلق به نظام و نسخه شفابخش است.

 

پس از این واکنش سردار غیب پرور، موج رسانه ای بزرگی به استقبال از این اظهارات در فضای مجازی ایجاد شد.

برای این منظور به سراغ سردار سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان رفتیم تا نظر ایشان را درباره این اظهارات و واکنش ها بدانیم.

 

سردار سرتیپ شاهوارپور در گفتگو با بسیج با اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به دولت اظهار داشت: سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و آحاد بسیج یکی از مهمترین اقداماتی که در دستور کار دارند کمک به حل مشکلات مردم و دستگاه های متولی در امور خدماتی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: در این راستا سپاه و بسیج در استان خوزستان با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت اقدامات دولت برای رفع مشکلات مردم خدمات شایانی را در سراسر استان انجام داده است.

فرمانده سپاه خوزستان عنوان کرد: یکی از خدمات برجسته مقابله با بیابان زایی و ریزگردها بوده که در سال ۹۶ و ابتدای ۹۷ برابر توافق با منابع طبیعی بیش از ۸۰۰ هزار اصله نهال برابر با ۴ هزار هکتار در مناطق بیابانی جنوب اهواز و هندیجان کشت شد.

سردار شاهوارپور با اشاره به اقدامات عمرانی سپاه خوزستان عنوان کرد: برای کمک به مناطق محروم طرح های متعددی از جمله سه هزار و 200 پروژه عمرانی در بخش های مختلف اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و مرمت ۸۰۰ واحد دیگر از جمله اقدامات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بوده است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) حضور بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی را پررنگ ارزیابی کرد و افزود: طی ۳ سال گذشته بیش از یک هزار و 600 کارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با تسهیلات ارائه شده از سوی بسیج سازندگی در خوزستان راه اندازی شده است.

سردار سرتیپ شاهوار گفت: اجرای یکهزار پروژه عمرانی در مناطق محروم و حاشیه نشین، راه اندازی ایستگاه کلینیک درمانی دام، لایروبی انهار، ساخت سالن های ورزشی در مناطق محروم و اهدای دو هزار و 250 سری جهیزیه به زوج های نیازمند از جمله اقدامات دیگری است که توسط سپاه و بسیج در استان خوزستان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه خوزستان در پایان با اشاره به سخنان رئیس جمهور و واکنش سردار غیب پرور، عنوان کرد: سپاهیان و بسیجیان خوزستانی ظرفیتی همیشه آماده هستند که می توانند هرگونه خدمت رسانی و کمک در بخش ها و اقشار مختلف برای حل مشکلات مردم عزیز استان و کشور را ارائه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها